וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סא"ל במיל' "עקץ" קצינים ב-5 מיליון שקלים

12.5.2014 / 2:22

המשטרה עצרה סגן-אלוף במילואים בחשד כי ביקש מבני משפחתו ומחבריו בצבא ובמשטרה הלוואות לכיסוי חובות, וכך הוציא מהם במרמה סכומי כסף גדולים. "ניצול ציני של אחוות לוחמים"

כסף, שטרות, מטבע. ShutterStock
"כשמישהו נקלע למצוקה אז כל החברים לנשק נרתמים לעזרתו ואוספים כסף"/ShutterStock

בתום חקירה סמויה שארכה כמה חודשים, עצרה אתמול (ראשון) המשטרה קצין צה"ל במילואים בדרגת סגן-אלוף, בחשד כי הוציא במרמה סכום של כחמישה מיליון שקלים מבני משפחתו מקצינים בכירים בצבא ובמשטרה.

על פי החשד, הקצין, ששימש בעבר, בין השאר, גם מפקד יחידה מובחרת במשטרה, טען בפני משפחתו ובפני חבריו לנשק כי הוא עומד לקבל לידיו סכומי עתק, אך לפני כן, עליו להחזיר חובות קודמים שלו. לשם "סגירת החובות", כך לפי החשד, הוא ביקש ממכריו הלוואות בסכומים שונים – וכך הצליח להוציא מהם במרמה סכומי כסף גדולים, אשר הצטברו לכדי כחמישה מיליון שקלים.

"יש פה ניצול ציני של אחוות לוחמים בין קציני צבא בכירים", אמר רב-פקד עדוא קליין, מפקד מפלג ההונאה במחוז צפון בהתייחסו לפרשת "העוקץ". "כשמישהו נקלע למצוקה אז כל החברים לנשק נרתמים לעזרתו ואוספים כסף. כאשר הקצין הבכיר ביקש מהם כסף, זה נראה להם טבעי לסייע לו, תוך ידיעה שהכספים הללו יוחזרו אליהם". הקצין יובא היום בשעות הצהריים לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

עוד בוואלה! חדשות:
משאל העם באוקראינה: "כ-90% בעד עצמאות לדונייצק"
האופוזיציה נגד לפיד: "העדפת יוצאי צבא - אנטישמיות"
סיסי: אם נצטרך לעשות שינוי בהסכם עם ישראל, נעשה

לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • עוקץ
  • מרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully