וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצרפתים לא אכפת מה הנשיא עושה בלילה

15.1.2014 / 11:27

הרומן של נשיא צרפת מוציא את העולם מדעתו, ורק לצרפתים עצמם לא אכפת מי, לכאורה, שוכב עם מי. אייל גפן מאמץ את גישת המקומיים, בז למקטרגים ומכריז בקול: ויוה לה פראנס

צילום: FRANCE 24, עריכה: טל רזניק

העולם יוצא מדעתו. נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, מאוהב בשחקנית ז'ולי גאייה. אין רשת חדשות בעולם שלא מדווחת בדאגה מוגזמת על שלומו של "הזוג הנשיאותי" החדש. מאמרי ביקורת בכל השפות, פריימים ממצלמות נסתרות והערות עוקצניות: הרחיק ה"גרדיאן" הבריטי וכתב שמדובר בתופעה, בחוסר תרבות ובדבר המאפיין התנהגות נחותה של שבטים המאכלסים את יערות הגשם.

יש רק מדינה אחת בעולם שמקבלת את האירוע המפלצתי הזה בשלוות נפש, והמדינה הזאת היא צרפת. 77% מהצרפתים חושבים שמה שעושים הנשיא וזוגתו החדשה בזמנם הפרטי אינו צריך לעניין אף אחד. ויוה לה פראנס.

הנשיא מאוהב - כותרות אחרונות:
הולנד על פרשת הבגידה: אני חווה תקופה קשה - ופרטית
הנשיא השובב והשחקנית היפה: הרומן שיציל את הולנד?
זוגתו של הולנד אושפזה בבית החולים: "סובלת מדיכאון"

תפסיקו להטיף מוסר

מאז שנות ה-60', ימי כהונתו של שארל דה-גול, כל נשיאי צרפת כולם ניהלו פרשת אהבים כזו או אחרת, בתוך או מחוץ לארמון האליזה. לעם הצרפתי זה לא הזיז את קצה קצהו, ומבחינתו, שכל אחד יעשה בחייו הפרטיים מה שבא לו, ושלא יבלבלו את הראש על מוסר. הציבור רוצה רק דבר אחד: שהנשיא ישבח את איכות חייו של העם, ושבסוף יום העבודה - שיעשה כרצונו. הבוחרים לא מבקשים שהנשיא יהווה דוגמה, אלא שהנשיא יעשה את העבודה ושיקיים את ההבטחות שהבטיח. לשם כך בחרו בו. שישכב עם מי שהוא רוצה.

אולי זה לא חינוכי ושובר מסגרות, אבל הסידור הזה מוצא חן בעיניי עד השמים. מבחן התוצאה והעשייה הם העיקר ולא שום דבר אחר, עם בגדים או בלעדיהם. וזה חד וחלק מבחינת הצרפתים, אין להם רבע תלונה והם לא זועקים זעקות שבר על דריסת המוסר או אובדן הדרך, או השד יודע מה. אנחנו, לעומתם, מבלבלים את הראש לעצמנו, העיקר שיהיה נפץ ואבק כוכבים. אנחנו כל הזמן מצפים לדוגמה מוסרית.

די עם שעורי התלמוד האלה, די עם הרגש הפולני הזה, די עם ההטרדות המיניות האלה. אינני מבקש דוגמא מאף אחד ולא מעוניין בהמלצות על סדרות חינוך ואתיקה. שיעשו סקס ויאהבו, לבריאות, רק שיעשו את העבודה וישמרו לנו על החיים, ושלום על ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully