וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתור הגופה בת"א: "פיזר את חלקיה ברחבי העיר"

גלעד גרוסמן

27.8.2013 / 10:36

כתב אישום הוגש נגד איידן דמירהן, בן 47, שהודה ברצח זוגתו אילונה דניס, בביתור גופתה ובפיזור חלקיה בדרום תל אביב. לדבריו הוא הרג אותה בהגנה עצמית וחשש שלא יאמינו לו

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד איידן דמירהן, אזרח טורקי בן 47, בגין רצח בת זוגו, אילונה דניס, בתחילת החודש. מכתב האישום עולה כי לאחר הרצח, ביתר דמירהן את גופת הנרצחת ופיזר את חלקיה ברחובות דרום תל אביב. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין ברכה פלוס-שוירמן מפרקליטות מחוז תל אביב, דמירהן הגיע לישראל בינואר השנה, עבד בחברת בנייה בקריית אתא והתגורר בכפר קאסם. הוא קיים קשר רומנטי עם דניס במשך כמה חודשים, ונהגו להיפגש בסופי שבוע בדירה ששכר דמירהן בתל אביב.

לטענת הפרקליטות, בתחילת החודש חזרו השניים לדירה לאחר בילוי במועדון לילה, ואז פרץ ביניהם ויכוח בשל דרישתו של דמירהן שדניס תשתתף בתשלום שכר הדירה. דמירהן נאשם כי החליט לרצוח את דניס, והכה אותה בדרך שאינה ידועה לפרקליטות בראשה או בצווארה.

גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
גופתה של דניס נמצאה במזוודה סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב/דרור עינב

דניס מתה מהתקיפה, ואז, על פי כתב האישום, ביתר דמירהן את גופתה באמצעות סכין כדי להעלים מהמשטרה את הרצח ואת זהותה של הנרצחת. בין השאר, הוא ביתר את ראשה דרך החוליות הצוואריות 5 ו-6, וכרת את כפות ידיה ואת רגליה. גופתה של דניס נמצאה במזוודה סמוך לתחנת הרכבת ברחוב ההגנה בתל אביב, את הראש הניח בשקית ברחוב ההגנה, את כפות הידיים בשקית נפרדת ברחוב ואת הרגליים בתיק צד ברחוב וולפסון.

לאחר שפיזר את חלקי הגופה, נטען כי דמירהן גנב את תכשיטיה של דניס שהיו בדירה, ניקה את הדירה ועזב את המקום. הוא חזר למקום עבודתו וביקש ממעסיקו להזמין עבורו כרטיס טיסה לטורקיה. המעסיק רכש עבורו כרטיס לתאריך של שלושה ימים לאחר הרצח, ודמירהן נעצר בדרך לשדה התעופה.

מבקשת המעצר שהגישה הפרקליטות עולה כי דמירהן קשר את עצמו למעשים, וטען כי דניס סירבה לשלם את חלקה בשכר הדירה, ובעקבות זאת תקפה אותו באמצעות פטיש ופגעה בידו. בהמשך, טען, היא נטלה סכין, הוא ניסה להדוף את הסכין באמצעות הפטיש ופגע בצווארה של דניס. הוא הודה שביתר את גופתה ופיזר את חלקיה, וטען שעשה זאת מכיוון שחשש שלא יאמינו לגרסתו. כמו כן, הוא הודה כי גנב את תכשיטיה וכי התכוון לעזוב את ישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully