וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים הכו גבר שהעיר להם ברחוב בתל אביב

31.7.2013 / 12:11

חשד: גבר שהמתין בתחנת אוטובוס ברחוב אלנבי בעיר הותקף לכאורה על ידי נערים בני 15 מבית שמש, לאחר שהעיר להם על כך שהתקוטטו. הנערים ברחו ונעצרו לאחר מכן על ידי המשטרה

שני נערים בני 15 תושבי בית שמש נעצרו אתמול (שלישי) בחשד שתקפו גבר בן 40 בעת שהמתין עם בת זוגו בתחנת אוטובוס ברחוב אלנבי בתל אביב. על פי תלונתו, הוא העיר להם על כך שהתפרעו ובתגובה הם תקפו אותו באגרופים ובבעיטות וגרמו לו לחבלות.

האירוע התרחש סמוך לשעה 23:00 אמש. הגבר המתין בתחנת אוטובוס יחד עם בת זוגו, ועל פי עדותו במשטרה הוא הבחין לפתע בחבורת נערים שמתקוטטים ביניהם בסמוך אליו. הגבר בחר להעיר להם על כך, אז ניגש אליו אחד מהם, וזה הלם בפניו באגרוף. הגבר נפל על הרצפה, ואז על פי החשד, הצטרף לתוקף נער נוסף, והשניים המשיכו להכות את האיש ולבעוט בו.

לבסוף הגיע אדם שהיה עד לאירוע, אשר סייע לגבר וחילץ אותו מידי הנערים שמיהרו להימלט מהמקום. במקביל, עוברי אורח הזעיקו את המשטרה, וניידת של תחנת לב תל אביב הגיעה למקום. הגבר המותקף נכנס עם השוטרים לניידת, וביחד הם סרקו את האזור, עד שאיתרו את חבורת הנערים, אשר הייתה על פי החשד מעורבת במעשה.

שני הנערים אשר נעצרו כאמור, נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה. בסיומה הוחלט במשטרה לבקש להאריך את מעצרם, והבוקר הם הובאו לשם כך לבית משפט השלום לנוער בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully