וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: תאומים שהופרדו בלידתם נפגשו אחרי 40 שנה

האיחוד המרגש בסין התרחש לאחר שחברו של אחד התאומים הבחין באדם זהה לו לחלוטין ברחוב. לאחר שנפגשו, איתרו השניים את אמם בת ה-74 וגילו שאביהם הלך לעולמו לפני עשור

הסיפור הבא אולי נשמע כמו תסריט של סרט מרגש, אבל הוא אמיתי לגמרי: זוג אחים תאומים שהופרדו בלידתם התאחדו לאחרונה בעקבות מפגש מקרי ברחוב, לאחר למעלה מארבעים שנה.

זה קרה במחוז סיצ'ואן שבסין בסוף החודש שעבר. חברו של זנג יונג, מלונאי בן 41 המתגורר בצ'נגדו, בירת המחוז שבדרום-מזרח המדינה, צעד ברחובות העיר הסמוכה נייג'יאנג כשלפתע נתקל באדם זהה לחלוטין לחברו. הוא סיפר על כך לזנג, שלא היסס ומיהר לנסוע למקום כדי לבדוק מיהו אותו אדם. למרבה ההפתעה, כשפגש בליו יונגאנג, מנהל בחברת אוטובוסים מקומית, הוא הבין שמדובר באחיו האבוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברים לעבודה ארגנו מסיבת איחוד. זנג וליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-1972, חודשים ספורים שלאחר שנולדו, נשלחו זנג וליו לאימוץ אצל שתי משפחות שונות בעקבות המצב הכלכלי הרעוע של הוריהם. לאחר שנפגשו בחודש שעבר, הם איתרו את אמם בת ה-74. הם גילו כי האם, המתגוררת בעיר ג'יאנינג, נישאה מחדש לאחר שאביהם הלך לעולמו לפני כעשור. עמיתיו של ליו לעבודה בחברת האוטובוסים ארגנו חגיגה לרגל האיחוד המרגש.

הסיפור הבלתי נתפס הופץ ברשת החברתית המקומית "Sina Weibo" וזכה לתגובות רבות. "כיום, אנשים אינם מבינים את חוסר האונים של הורים במצב כזה של עוני", כתב אחד הגולשים, "השארת הילדים בבית משמעותה לתת להם למות מרעב... אני מקווה ששניהם מאושרים". גולש אחר הוסיף: "אחים התאחדו. אין מילים בפי. 41 שנים בנפרד, כמה עצוב. אני מאחל לכם את כל האושר בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully