וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: נאה עם ירידה קלה בחום, הרחצה בים מסוכנת

למעלה ממיליון ילדים ייצאו היום לחופשת הקיץ, עם תום שנת הלימודים. על אף הנטייה לנהור אל החופים עם בוא הקיץ, בשירות המטאורולוגי מתריעים על ים גבוה ומזהירים מרחצה בים

על אף שניתן להגדיר את מזג האוויר כקיצי זה זמן מה, נראה כי עונת הקיץ מתחילה היום (ראשון) באופן רשמי עם יציאתם של תלמידי בתי הספר היסודיים וילדי הגנים לחופשת הקיץ, או בשמה המוכר יותר ואולי אף המדויק יותר – החופש הגדול. היום מזג האוויר יהיה מעונן חלקית וייעשה נאה עם ירידה קלה של הטמפרטורות בעיקר בהרים. במהלך הלילה יהיה מזג האוויר מעונן חלקית עד מעונן מהנגב צפונה ובהרים ישררו ערפילים.

מחר יוסיף מזג האוויר להיות מעונן חלקית ותירשם ירידה קלה נוספת בטמפרטורות. ביום שלישי יהיה בהיר עד מעונן חלקית והטמפרטורות יעלו קלות. ביום רביעי צפויה להירשם התחממות נוספת.

מזג אוויר סוער בחוף בית ינאי, דצמבר 2012. שלומי גבאי
הרחצה בים מסוכנת בשעות הבוקר/שלומי גבאי

לאור מקרי הטביעה הרבים בימים האחרונים, מתריעים הבוקר בשירות המטאורולוגי מפני ים גבוה ומגדירים את הרחצה בים התיכון כמסוכנת, לכל הפחות בשעות הבוקר. בהמשך היום יוסיף הים להיות גלי עד גבה גלים, כאשר גובה הגלים עשוי להגיע לכ-180 סנטימטרים.

ילדי בית הספר דוד ילין יוצאים לחופש הגדול, יוני 2011. שי אוקנין
ילדי היסודי והגן מתחילים את הקיץ שלהם באופן רשמי/שי אוקנין

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת נאה עם 28 מעלות ביום ו-18 בלילה, בטבריה יהיה חם מאוד - הטמפרטורות יטפסו עד 36 בצהריים וירדו עד 25 בלילה, בחיפה יהיה מעונן חלקית עם 27 ביום ועד 23 בלילה, גם בתל אביב יהיה מעונן חלקית בין 28 ביום ל-24 בלילה, בירושלים יגיעו הטמפרטורות עד ל-28 מעלות בצהריים וירדו עד 19 בלילה, בבאר שבע מ-32 מעלות ביום ועד 21 בלילה ובאילת הטמפרטורות צפויות להגיע עד 41 מעלות בצהריים ולרדת עד 26 מעלות בלילה.

וואלה! מזג אוויר

יש לכם תמונה שאתם רוצים להראות לכולם? שלחו לנו ונפרסם אותה: weatherwalla@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully