וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שתי נערות בנות 17 נאנסו במועדון בתל אביב

24.6.2013 / 10:39

עובד במועדון ברחוב אלנבי חשוד באונס השתיים שבילו במקום, וחשוד נוסף ששיבש הליכי חקירה. לאחר מכן הן הושלכו ברחוב סמוך כשהן מעולפות, שם נמצאו על ידי עוברי אורח

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

חשד לאונס בתל אביב: שני תושבי העיר נעצרו אתמול (ראשון) בחשד למעורבות באונס שתי נערות בנות 17 בשבוע שעבר במועדון ברחוב אלנבי. על פי החשד, השתיים שתו לשוכרה במועדון, ולאחר סגירתו ניצל אחד החשודים, העובד באותו מועדון, את מצבן - וביצע בהן מעשה אונס. העצור השני, גם הוא עובד של המועדון, חשוד בשיבוש הליכי חקירה. בידי המשטרה צילומי מצלמות האבטחה של המועדון המתעדות את המעשים לכאורה.מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

החקירה בנושא נפתחה ביום שני שעבר, לפנות בוקר, לאחר שעוברים ושבים ברחוב יונה הנביא הבחינו בשתי נערות ברחוב, כשהן על סף עילפון. לשוטרי הסיור שהוזעקו למקום סיפרה אחת מהן כי היא חושבת שנאנסה במועדון סמוך. השתיים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון בחולון, ומשטרת מחוז תל אביב פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

המועדון ברחוב אלנבי 44 בו לפי החשד בוצע אונס בשתי נערות בנות 17, יוני 2013. דרור עינב
המועדון ברחוב אלנבי 44/דרור עינב

מהחקירה עולה כי השתיים, תושבות אזור המרכז, הגיעו למועדון ברחוב אלנבי 44, סמוך למועד סגירתו. אף שהן קטינות הן הוכנסו למקום, ועל פי החשד אף סופקו להן משקאות אלכוהוליים על ידי עובדי המועדון. בשלב מסוים ניצל העובד את מצבן ואנס את השתיים. לאחר מכן הוצאו הנערות מהמועדון והן הושלכו ברחוב הסמוך.

אתמול, כאמור, עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות במעשה. לאחד מהם מייחסת המשטרה עבירת אונס, ואילו לשני שיבוש הליכי חקירה. הבוקר הם יובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. במשטרה חושדים כי יש מעורבים נוספים במעשה, והם ייעצרו בזמן הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המועדון ברחוב אלנבי 44 בו לפי החשד בוצע אונס בשתי נערות בנות 17, יוני 2013. דרור עינב
המועדון ברחוב אלנבי 44/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully