וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נצרת עילית הואשם בשוחד: "הכול שטויות"

קובי דוד

18.6.2013 / 12:41

על פי כתב האישום, שמעון גפסו וחבר מועצה התנו את המשך העסקתה של עובדת בהתפטרות גרושה ממועצת העיר, דבר הנחשב ללקיחת שוחד. גפסו לוואלה! חדשות: "מאמין בחפותי"

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו, ונגד חבר המועצה עדי ברקו, בגין לקיחת שוחד. על פי האישום, גפסו וחבר המועצה התנו את המשך העסקה של עובדת עירייה בהתפטרותו של בעלה לשעבר, ששימש כחבר מועצה. משלא עשה כך, נטען באישום, העובדת פוטרה.

מעובדות כתב האישום עולה כי בתום הבחירות לראשות העירייה בשנת 2008, התקיימו שיחות בין חבר מועצת העירייה מטעם מפלגת קדימה לבין ראש העירייה וחבר המועצה ברקו, סביב המשך העסקתה של גרושתו, ששימשה כעובדת בחברה הכלכלית של העירייה. על פי כתב האישום, גפסו וברקו אמרו לחבר המועצה כי אם ברצונו שגרושתו תמשיך בעבודתה, עליו להתפטר מהמועצה. כתב האישום מייחס לגפסו ולברקו עבירה של לקיחת שוחד, בגין התניית המשך ההעסקה בהתפטרותו של חבר המועצה, שכמוה כלקיחת שוחד.

בנוסף לכתב האישום שהוגש, פרקליטיו של גפסו קיבלו היום מכתב שבו צוין כי פרקליט המדינה החליט כי על בסיס חומר הראיות שנאסף בחקירת המשטרה, לכאורה יש להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות נוספות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים. אותן עבירות כוללות קבלת שוחד לכאורה ממנהל שוק "רמלה-לוד" בעיר, כדי שיפעל למתן הקלות מטעם החברה הכלכלית בעיר לטובת מפעילי השוק, ושוחד בחירות בהבטחת עבודה בעירייה לפעילים במערכת הבחירות לרשויות המקומיות. כמו כן, נכתב כי פרקליט המדינה ממליץ להגיש כתב אישום גם בגין עבירה של אי-פרסום חלק מהסכם קואליציוני שנחתם עם אחת הסיעות בעירייה, לאחר בחירות 2008.

גפסו הגיב לכתב האישום בשיחה עם וואלה! חדשות, ואמר: "הכול שטויות. עורבא פרח. יש המון דברים שאינם מדויקים כלל. אני מאמין בחפותי ועוד אוכיח זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully