וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אדם נאשם בהתעללות מינית בטווס מחמד

הטווס נמצא ללא רוח חיים בביתו של דייויד בקמן מאילינוי, לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה נגדו בגין עבירות מין בנער. בשל מעורבות של הנער במקרה, הפרטים לא הותרו לפרסום

בן 63 ממדינת אילינוי בארצות הברית נאשם בעבירה יוצאת דופן: התעללות מינית בטווס המחמד שלו. כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו היום (שני) כי הרשויות עצרו את דייויד בקמן, שבמחסן בחצר ביתו בעיירה רוסל נמצא הטווס, ששמו פיל, כשהוא ללא רוח חיים. בעל החיים המת התגלה במהלך חקירה נגד האיש בגין עבירת מין בנער.

על פי הדיווחים, פרטי החקירה לא הותרו לפרסום משום שבנסיבות מותו של הטווס מעורב גם הנער. בנוסף לאישום שהוגש נגדו בגין התעללות בבעלי חיים, בקמן נאשם גם בהטרדה מינית של קטין, בהטרדה טלפונית, החזקת ציוד המשמש לצריכת סמים, והחזקת מריחואנה.

בחודש דצמבר האחרון, פנה אזרח פלורידה שהואשם בקיום יחסי מין עם אתון שהחזיק בביתו לבית המשפט בטענה כי האיסור על קיום יחסי מין עם בעלי חיים מנוגד לחוקה האמריקאית. הנאשם, קרלוס רומרו בן ה-32, נעצר בחודש ספטמבר לאחר שנתפס בתנוחה שאינה מותירה מקום לספק עם האתון העונה לשם דודל. לאחר מעצרו, הודה כי הוא נמשך מינית לסוסים ולחמורים מאז שהיה בן 18. למרות פנייתו, רומרו הורשע לבסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully