וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר ביצע מעשים מגונים בבן 13 בירושלים

בית המשפט השלום האריך את מעצרו של בן ה-22, החשוד כי התעלל מינית בנער בביקור אצל קרובי משפחה. החשוד איים על הילד שלא יספר דבר, אך זה סיפר להוריו - שפנו למשטרה

פרשת התעללות מינית קשה נוספת בילדים נחשפה היום (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים. בית המשפט הורה להאריך ביומיים את מעצרו של צעיר בן 22, החשוד בביצוע מעשים מגונים קשים בנער בן 13. הצעיר, תושב העיר, חשוד כי במהלך ביקור אצל קרובי משפחה בליל שישי האחרון ביצע מעשים מגונים קשים תחת איומים בנער בדירה בירושלים. לחשוד עבר פלילי לאור עבירות אלימות ורכוש שביצע.

על פי החשד, לאחר ביצוע המעשים בחדר מבודד בדירה של חברתו, איים הצעיר על הילד כי אם יחשוף את שאירע, ייפגע בו קשות. כשהילד חזר לבית הוריו, במוצאי השבת, סיפר על שעבר. אמו התקשרה למשטרה וסיפרה על המקרה. חוקרי מרחב מוריה של משטרת ירושלים עצרו את החשוד זמן קצר לאחר מכן. בחקירתו הכחיש את החשדות המיוחסים לו. במוצאי שבת נערכה חקירתו של הילד על ידי חוקרי ילדים של משרד הרווחה.

אילוסטרציה. ShutterStock
החשוד איים על הילד כי אם יספר על שאירע יפגע בו קשות/ShutterStock

במהלך הדיון אמר התובע המשטרתי, רב-סמל מתקדם שלומי בן דור כי "ישנן פעולות חקירה נוספות שעל המשטרה לבצע, עיקרן גביית עדויות מבני משפחה שהיו בבית. על כן אנו מבקשים מבית המשפט להיעתר לבקשה" להאריך את מעצר החשוד. סנגורו של הנאשם – עורך הדין זכריה שמקולבסקי טען מנגד כי מרשו "טוען טענות כנגד הקורבן שצריכות להיבדק. אני חושב שצריך להסתפק בהארכת מעצר עד מחר בשעה מאוחרת משום שאם הטענות שלו (של החשוד - י.א) יתבררו כנכונות הרי שתמונת המצב תהיה שונה לחלוטין".

בהחלטתו כתב השופט מרדכי כדורי: "מהחומר שהוצג לפניי, אין ספק שקיים חשד סביר שהמשיב ביצע את העבירות המיוחסות לו. אין מנוס אלא לבצע את פעולות החקירה כאשר המשיב נתון במעצר. עם זאת, בשלב זה התבקשו פעולות חקירה בודדות בלבד והמשך פעולות החקירה יהיו כדי לבסס או להחליש את עוצמתו של החשד לכן אני מורה להאריך את מעצרו של המשיב לתקופה קצרה ולאחר שינקטו פעולות חקירה נוספות וככל שיהיה בכך צורך, תהיה המבקשת רשאית לשוב ולבקש להאריך מעצרו".

עורך הדין שמקולבסקי מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. נתן הודעה מפורטת. המשטרה אמורה לבצע מספר בדיקות. השופט האריך את המעצר לתקופה קצרה ואני מקווה שכשהדברים שהחשוד העלה יתבררו הוא ישוחרר מחרתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully