וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה-תאונה: 100 כלי רכב התנגשו על גשר בשבדיה

בתאונה בה היו מעורבות גם משאיות רבות נהרגו שלושה בני אדם. לאחר התאונה, אשר התרחשה על גשר בדרום המדינה, החלו רכבים להתנגש גם בכיוון השני של הגשר מסיבה לא ברורה

השלג הכבד שירד על שבדיה גרם היום (שלישי) לתאונת דרכים בלתי נתפסת: למעלה ממאה מכוניות ומשאיות התנגשו ועלו אחת על השנייה בתאונת שרשרת על גשר הסמוך להלסינגבורג שבדרום המדינה. התאונה התרחשה לאחר שרכבים החלו להאט על הגשר וכלי רכב אחרים לא הצליחו להאט גם כן בגלל הכביש החלקלק. התאונה אמנם החלה בצד אחד של הגשר, אך במהרה החלו רכבים להתנגש גם בכיוון הנגדי מסיבה שאינה ברורה. על אף גודל הנזק, המשטרה הודיעה כי בתאונה נהרגו שלושה בני אדם בלבד. לאחר התאונה נחסם הגשר לשני הכיוונים למשך מספר שעות, אז ביצעו כוחות המשטרה וההצלה הערכה של הנזק.

צפו בנזקי תאונת השרשרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת התאונה/מערכת וואלה, צילום מסך

"היו כמה אנשים בתחילת הגשר שהאטו את נסיעתם", סיפר אחד הנהגים המעורבים בתאונה לחדשות BBC. ניסיתי לבלום, והצלחתי לעצור רגע לפני שמשאית פגעה בי. אז שמעתי קולות של התנגשויות במשך זמן ארוך. אחרי זה יצאתי החוצה ובדקתי במשאיות אם יש שם אנשים לכודים. כשחזרתי שמעתי מישהו צועק- 'יש מישהו לכוד בין המשאיות!' אז הלכתי לצד השני כדי לראות את התאונה מהכיוון השני של הכביש. ואז גם בצד השני התחילו להתנגש", סיפר הנהג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מכוניות החלו להאט, היתר לא הצליחו. זירת התאונה/מערכת וואלה, צילום מסך

זו לא התאונה המשונה הראשונה היום בשבדיה. בשעות הבוקר המוקדמות חטפה מנקה בת 23 רכבת ריקה מתחנתה ונהגה בה בפרברי שטוקהולם עד שסטתה מהפסים והתנגשה בבית דירות. במזל לא פגעה באף אחד, אך האישה נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים וכעת היא עצורה בחשד שסיכנה את שלום הציבור. דובר חברת הרכבות, תומאס הדניוס, סיפר כי האישה נהגה בקרון הקטר לאורך קילומטר וחצי עד שהגיעה לסוף המסילה, אז הרכבת ירדה מהפסים והמשיכה לנסוע במשך 25 מטרים נוספים עד שהתנגשה בבניין בן שלוש קומות. "באותה השעה היו שלוש משפחות בדירותיהם שבבניין, אך איש לא נפגע, לפחות לא בגופו", הסביר הדובר. המניע של האישה, אשר עבדה בחברה אשר באחריותה היה ניקיון הרכבת, אינו ברור עד כה.

צפו: המנקה לקחה רכבת לסיבוב - והתנגשה בבניין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully