וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס חיילים נפגע מירי בין שוטרים מצרים למבריחים

1.8.2012 / 8:08

האוטובוס נע סמוך לגדר בגבול הדרומי, כשלפתע נורתה לעברו אש מנשק קל. החיילים, שלא נפגעו בתקרית, חשדו שמדובר במחבלים וירו לעבר הדמויות החשודות. שוטר מצרי נפגע

חילופי אש התנהלו הבוקר (רביעי) בין שוטרים מצרים למבריחים על גבול ישראל-מצרים, במהלכם נפגע אוטובוס של חיילים שנע סמוך לגדר המערכת ליד מוצב כרמית שבעוצבת אדום. אין נפגעים בקרב החיילים, אך אחד השוטרים המצריים נפגע באירוע.

לאחר שהתברר שהאוטובוס נפגע מקליעים של נשק קל, פתחו החיילים באש לעבר דמויות חשודות על קו הגבול עקב חשד שמדובר במחבלים. כוחות גדולים של צבא הגיעו למקום האירוע ומתחקור ראשוני התברר כי שוטרים מצרים זיהו מבריחי סמים חודרים לשטח המצרי, פתחו לעברם באש והמבריחים השיבו באש מנשק קל.

במהלך חילופי האש פגעו מספר קליעים באוטובוס וגרמו נזק. מאחר שכאמור החיילים חשבו כי מדובר בהתקפת מחבלים ולא זיהו כי מדובר בחילופי אש עם מבריחים מצריים, הם פתחו באש לעבר הדמויות החשודות. אחד השוטרים המצרים נפגע במהלך התקרית.

גורמי צבא אמרו כי הירי לעבר האוטובוס לא כוון נגדו אלא
מדובר בכדורים תועים של שוטרים מצריים, שנורו במהלך חילופי האש עם המבריחים.

בעקבות האירוע מנהלים קצינים בצה"ל שיח עם קצינים בצד המצרי באמצעות היחידה לקישור זרים. בשטח מתבצעות סריקות לאיתור המבריחים. בצה"ל מתייחסים ברגישות לאירוע בשל ביקורו של שר ההגנה האמריקני, ליאון פאנטה, שיתקבל הבוקר בבסיס מחנה מטכ"ל בתל אביב כאורחו של שר הביטחון, אהוד ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully