וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי בת ה-16 מבקשת: עיזרו לי לנצח את הסרטן

כבר שנתיים נאבקת נטלי גרסימוב בסרטן. לאחר שהמחלה תקפה את גופה בפעם השלישית, היא מבקשת את עזרת הציבור בגיוס כספים לטיפול שלא נמצא בסל הבריאות

לפני כשנתיים, בגיל 14, התגלתה מחלת הסרטן בגופה של נטלי גרסימוב מאופקים. היא טופלה במסגרת היחידה האונקולוגית בבית החולים סורוקה, שם עברה טיפולים כימותרפיים, שריפאו את המחלה בגופה, אך לאחר זמן לא רב הסרטן שוב תקף אותה והיא נאלצה לעבור השתלת מח עצם עצמית. נטלי התחילה להתאושש ולהחלים, אך למרות המאבק העיקש, לפני כחודשיים התברר כי המחלה התפשטה אף לריאות ומצבה של נטלי הוחמר מאוד.

עד כה היא התמודדה עם המחלה לבדה, כשבני משפחתה מגייסים עבורה את הכסף עבור הטיפולים היקרים. אולם כעת זקוקה נטלי לטיפול בתרופה BRENTUXIMAB, שאינה בסל הבריאות הממלכתי ועשויה להציל את חייה.

לדברי ד"ר אשר מוזר, אונקולוג ילדים בבית חולים סורוקה, אצלו מטופלת נטלי, קיים סיכוי גדול שהיא תזדקק לשני סבבים
של התרופה המיוחדת, בעלות של 200 אלף שקלים, וולא התרופה, סיכוייה למשיך לחיות קלושים.

בלית ברירה, פנתה המשפחה לארגון הבריאות "תקווה לחיים", המשמש מרכז תמיכה וסיוע לילדים חולי סרטן, שפתח במסע תרומות למענה.

פנייה אישית מנטלי

תרומות לנטלי ניתן להעביר באמצעות כרטיס אשראי בטלפון: 072-2555155, או ישירות לחשבון בבנק המזרחי ע"ש "תקוה לחיים עבור גרסימוב נטלי", שמספרו 453255 , סניף 410 כיכר המדינה. כמו כן, ניתן לתרום באתר העמותה בטופס מאובטח, או לשלוח המחאה בדואר לכתובת ת.ד. 6987 רמת גן , מיקוד 52168 לפקודת "תקוה לחיים עבור גרסימוב נטלי". לאחר הפקדה/העברה נא לשלוח פקס עם פרטים 04-9040617 על מנת לקבל קבלה על התרומה.

עמוד הפייסבוק של עמותת "תקווה לחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully