וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' למקורבה: "משה קצב השכיב אותי בכוח ואנס"

5.5.2011 / 10:01

ביהמ"ש התיר לפרסום עדויות מטעם התביעה במשפט קצב. אחד מידידי א' ממשרד התיירות סיפר על שיחה שקיים עמה בה סיפרה: "הוא החמיא בהתחלה ולאחר מכן התחילו גם נגיעות"

בית המשפט המחוזי בתל אביב התיר הבוקר (חמישי) לפרסם את עדויותיהם של עדי התביעה במשפטו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, מלבד עדויותיהן של המתלוננות ושל עדות השיטה. בקרוב צפויים השופטים להתיר לפרסום גם את עדותו של קצב. "היא אמרה לי, אתה זוכר את האירוע ההוא שסיפרתי לך במשרד, הוא ממש קיים אתי יחסי מין שם והוא ממש אנס אותי, הוא השכיב אותי בכוח והוא חדר אלי" - כך העיד ירון ארמוזה, מקורבה של א' ממשרד התיירות, על שיחה שקיימה אתו. "היא תמיד נורא פחדה מהאנשים שסובבים את קצב, והיא תיארה את זה כמו איזה מאפיה כזאתי שנמצאת סביבו".

ארמוזה תיאר בעדותו כי כבר בשנת 1999 סיפרה לו א' ממשרד התיירות על התנהלות של קצב. "הוא התחיל אתה במחמאות, 'את נראית נורא יפה', 'את נראית טוב', ממש היה מחמיא לה בצורה שהיא ממש לא הרגישה עם זה טוב. לאחר מכן הוא התחיל קצת עם הטרדות מילוליות כמו, 'אני חושב עליך הרבה בלילות', 'אני חולם עליך בלילות', 'בואי נהיה כזוג'. היא סיפרה לי שלאחר מכן גם התחילו נגיעות פה ושם", סיפר. לדבריו, קצב גם ביקש ממנה שתגיע לעבודה עם חולצות כפתורים, ושתפתח כפתור.

הוא סיפר עוד, שא' התביישה לפרט מה עבר עליה. "היא מאוד חסרת ביטחון, מאוד תמימה", העיד. הוא סיפר עוד שא' רצתה לעזוב כי היה לה רע בלשכה מכיוון שלאחר שסירבה לקצב הוא החל להתנכל לה. "היא מאוד רצתה להתנקם, כלומר היא מאוד רצתה שזה ייצא החוצה איכשהו, אבל לא שהיא תהיה בפרונט, כלומר לא בשם שלה, אבל שיידעו מי זה משה קצב", אמר.

שאול הללי, גרפולוג שא' ממשרד התיירות הגיעה אליו לשם התייעצות מקצועית, העיד שהיא סיפרה לו שמערכת היחסים שלה עם קצב בעייתית. "היא סיפרה שמר קצב שולח ידיים ארוכות", העיד. "היא היתה נסערת, היא מאוד רצתה את מקום העבודה, וכשהיא סיפרה לי הל האירוע של שליחת הידיים, היא היתה מאוד מאוד נסערת".

שלשום דחה בית המשפט העליון עד להודעה חדשה את מועד תחילת ריצוי עונשו של הנשיא לשעבר, שהורשע באונס ונידון לשבע שנות מאסר. השופט יורם דנציגר קבע בהחלטתו, כי דיון בבקשת עיכוב הביצוע של קצב, שהגיש השבוע ערעור על הכרעת הדין והעונש, יתקיים ביום רביעי הבא, יום לאחר יום העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully