וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג של גילה: "ל' יצאה מלשכת הנשיא מבוהלת"

5.5.2011 / 11:57

עדויות ממשפטו של הנשיא לשעבר שהורשע בשורה של עבירות מין ממשיכות לזרום. נהגה של גילה קצב, סיפר על תקרית במשכן הנשיא בה ל' שעבדה במקום סיפרה שקצב ליטף אותה. "הייתי בשוק", סיפר

"משה קצב המתין לל' מחוץ ללשכת הנשיא כדי להסיעה להרצליה, וכאשר יצאה מהלשכה היא היתה לחוצה ומתוחה. היא לקחה אותו הצדה ושם סיפרה לו שקצב חיבק אותה וליטף אותה", כך העיד הנהג של גילה קצב במהלך המשפט שחלק מהעדויות בו הותרו היום (חמישי) לפרסום.

"אני הייתי בשוק", העיד. "היא סיפרה לי שהיא היתה מבוהלת הוסיף". העד סיפר גם שאלמונים שלחו לאשתו מכתב אנונימי שכלל תמונות שלו ול' מחובקים בבגדי ים במהלך טיול של העבודה. בתחילת עדותו סיפר הנהג כי הרגיש במהלך עבודתו עם גילה קצב כאילו שהוא הבן שלה. בשלב זה התפרץ קצב ואמר הוא ניצל אותה. בעקבות זאת אמר השופט ג'ורג' קרא : "אני מדי פעם מרשה לשחרר לחץ, אבל אני לא רוצה שזה יהיה הרגל". קצב התעלם מהדברים ואמר שוב: "הוא ניצל אותה, שלא יתיימר שהרגיש כמו הבן שלה".

"ה' אמרה לי שהנשיא מעיר לה הערות מילוליות ושולח אליה ידיים", כך העיד אביה של ה', אחת המתלוננות נגד הנשיא לשעבר. האב סיפר כי לא נכנס עם בתו לפרטים, אולם היה לו ברור שקצב מעונין בקשר אינטימי עם בתו. הוא סיפר עוד שה' היתה נסערת מאוד לאחר ומבולבלת, ו"לא ידעה איך לצאת מזה".

"עצבנית ומלאה בתחושה של גועל"

מעדות נוספת עולה כי עובדת במשרד התיירות סיפרה כיצד קצב נהג להטריד עובדת אחרת, נ.א, שלא נכללה בכתב האישום. היא העידה שהפקידה סיפרה לה שהיא הייתה יוצאת מלשכתו של קצב, כשהיה שר התיירות, "מתוסכלת, עצבנית, בתחושת גועל". עוד היא סיפרה שקצב נהג להחמיא לפקידה ונהג לחבק אותה, בניגוד לרצונה. כאשר נשאלה על ידי התובע, עורך הדין נסים מרום, כיצד הרגישה נ.א כשקצב עזב את משרד התיירות, השיבה במילה אחת: הקלה.

עדה אחרת שעבדה בלשכת הנשיא סיפרה של' שעבדה בבית הנשיא התקשרה אליה נסערת ערב אחד בתקופת חגיגות יום ההולדת ה-60 של קצב. "היא סיפרה שנכנסה אל קצב למשרד, והוא חיבק אותה והניח את הראש שלו על הכתף שלה, והיא לא יודעת מה לעשות עם זה", סיפרה. "היא היתה היסטרית לגמרי". היא הוסיפה שבשיחה מאוחרת יותר אמרה לה ל' כי היה מדובר בחיבוק אינטימי, מיני. עובדת נוספת העידה של' סיפרה לה על אותו חיבוק: "זה לא היה סתם חיבוק, זה היה חיבוק עוטף, הוא תפס אותי בחוזקה, הוא רכן לעברי".

אביה של ל' סיפר גם הוא בעדותו כיצד הייתה נסערת לאחר החיבוק, ועוד יותר לאחר שהגיעה למשטרה. "אני מקבל טלפון, ל' בטלפון בוכה. אני אומר לה 'מה קרה?, תירגעי תספרי מה קרה'. היא אומרת לי אני מתחבאת, אני נמצאת בין שני כלי רכב, מתחבאת, אני פוחדת". לדבריו, קצב זימן את בתו למשרד ושם החל לשאול אותה על חקירתה במשטרה. "היא אמרה לו 'אני לא יכולה להגיד לך', הוא אמר לה: 'אל תגידי לי מה את יכולה ומה את לא יכולה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully