וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ?גד?ל?גו?: מגדל הלגו הגבוה בעולם נבנה בברזיל

6,000 ילדים השתתפו בבניית המגדל, מחצי מיליון לבנים, בחניה של קניון בסאו פאולו - בעזרת כמה מבוגרים ומנוף אחד. זה נגמר בגובה 31 מטרים - מטר אחד יותר מהשיא הקודם, שנקבע בצ'ילה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

עם קצת עזרה מכמה מבוגרים ומנוף אחד, הצליחו כ-6,000 ילדים בעיר סאו פאולו שבברזיל לבנות ביום שישי האחרון את מגדל הלגו הגבוה ביותר בעולם. המגדל, המתנשא לגובה של קצת יותר מ-31 מטרים, שבר במעט את השיא הקודם שנקבע בשנה שעברה בצ'ילה, ועמד על כ-30 מטרים.

מנהל חברת לגו בברזיל הסביר לרויטרס כי המפתח להצלחה הוא עבודת הצוות של הבנאים הצעירים. זה אירוע אינטראקטיבי מאוד שבו משתתפים משפחות ובתי ספר", אמר רובריו אסטבס. "אנו עובדים יחד כצוות כדי להשיג את מטרתנו העיקרית - להציב את ברזיל כמדינה המחזיקה בשיא מגדל הלגו".

המגדל הענק, שהוקם במגרש חנייה של קניון בעיר, נבנה מקרוב ל-500,000 אבני משחק. בין הילדים היו גם כמה צעירים במיוחד, כמו ברונו מנדס בן התשע, שסיפר כי התרגש במיוחד: "יש כל כך הרבה אבני לגו שם, ואני באמת אוהב דברים מסוכנים, כמו לרדת ממגדל ענק, שאפשר ליהרג מזה". אלא שאין באמת מקום לדאגה: המגדל מחוזק במרכזו באמצעות תיל מתכת, שמונע את קריסתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully