וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד המאוכזבות: וויליאם הזמין לחתונה 4 אקסיות

הייתם מזמינים את החבר או החברה לשעבר לחתונה? לבני הזוג המלכותיים אין כל בעיה עם זה, וגם קייט הזמינה שני אקסים. דבר אחד בטוח: ב-2011, לאף אחד כבר לא אכפת אם הכלה בתולה

פחות משלושה שבועות נותרו לחתונה המלכותית בבריטניה, והתקשורת הבריטית ממשיכה לחפור ברשימת 600 המוזמנים שפורסמה לאחרונה. ה"דיילי מייל" בחר אתמול (ראשון) להתעמק ב-250 המוזמנים שנבחרו על ידי בני הזוג עצמם - וגילה שם לא פחות מארבע בנות זוג לשעבר של הנסיך (אלו כל חברותיו לשעבר, לטענת העיתון), ועוד שני אקסים של הנסיכה לעתיד (כאן דווקא הובהר שמדובר רק בחלק מכיבושיה הרומנטיים).

ארבע האקסיות שזכו לקבל את ההזמנה עם העלה המוזהב הן: איזבלה אנסטרות'ר-גוך-קלת'ורפ, עמה ניהל וויליאם רומן ב-2004; אראבל מסגרייב, שיצאה עם הנסיך בקיץ לפני שהחל ללמוד בקולג' סנט אנדריוס, שם הכיר את קייט; רוז פארקהאר, שהייתה חברתו הקבועה הראשונה של וויליאם; ג'קה קרייג, שלפי פרסומים שונים הייתה אהבתו הראשונה של הנסיך והיא אחת מחברותיו הטובות גם כיום, שתגיע לחתונה עם בני משפחתה והחבר הצמוד החדש, קפטן פיליפ קיי.

קייט, מצדה, הזמניה לחתונה את החבר לשעבר רופרט פינץ', עמו יצאה בסנט אנדריוס לפני שהכירה את וויליאם. אקס נוסף שהזמינה הוא ווילם מרקס, שהיה בן זוגה בתיכון.

אז אפשר להבין שבני הזוג המלכותיים נינוחים למדי לגבי מערכות היחסים הישנות שלהם - ונראה שגם הציבור הבריטי לא ממש לוקח את זה קשה, וככל הנראה עבר כברת דרך משמעותית מאז נישואי הוריו של וויליאם, צ'ארלס ודיאנה, לפני 30 שנה. אז, ב-1981, חזרו ועסקו אמצעי התקשורת ברצינות תהומית בשאלת בתוליה של הנסיכה לעתיד, עד שדודה של דיאנה בת ה-19 הכריז קבל עם ועדה כי היא תעמוד תחת החופה תמה וטהורה. אולם לפי כתבה שפרסמה השבוע סוכנות AP, לציבור הבריטי של ימינו פשוט לא אכפת מה התרחש בעבר במיטותיהם של בני הזוג. כמה מהמרואיינים ב"סקר הרחוב" שערכה הסוכנות בנושא זה אף טענו כי הם מעריכים את העובדה שלשני בני הזוג יש עבר רומנטי עשיר - משום שכך הם מצטיירים "נורמליים" יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully