וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצאה חדשנית בלונדון: גלידה בטעם חלב אם

גלידריה בלונדון השיקה טעם חדשני: גלידה בטעם חלב אם. הטעם החדש שנקרא "בייבי גאגא" הופק מחלב של אמהות שנענו למודעות והסכימו לתרום. "מה יכול להיות טבעי יותר מחלב אם?"

גלידריה במרכז הקניות קובנט גרדן בלונדון הכריזה אתמול (שישי) על טעם חדש ומקורי בתפריט: גלידה בטעם חלב אם. הוגה הרעיון והבעלים של הגלידריה, מאט אוקונור, סיפר כי הטעם החדש ייענה לשם "בייבי גאגא", וייעלה 23 דולרים לגביע. הוא הוסיף כי זהו רק אחד משלל טעמים מפתיעים וחדשניים שהגלידריה עומדת להשיק.

"אני יודע שאולי יהיו אנשים שיישמעו על זה ויגידו 'איכס', אבל בעיני זה טבעי, טרי ואורגני. אכלתי 'בייבי גאגא' בדיוק הבוקר וזה היה נהדר", סיפר אוקונור.

מלבד חלב האם, הגלידה החדשה תכלול ערבוב של וניל ולימון. המשאב המקורי הגיע מאלפי אימהות בבריטניה שנענו למודעות שפורסמו באינטרנט, והסכימו לחלוק את מאגר החלב שלהן עם הגלידריה.

"חשבתי שאם המבוגרים ייווכחו לדעת כמה טעים הוא חלב אם, יותר אימהות ייבחרו להניק את ילדיהם", אמרה ויקטוריה היליי, אחת מאימהות שהסכימו לתרום. "מה יותר טבעי וטרי מחלב אם? כמובן שעבורי זה גם היה נחמד לקבל קצת מזומנים עבור הנכסים שלי". היא הוסיפה כי היא ניסתה את הגלידה, והיא הייתה "טעימה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully