וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: ייערך סיבוב בחירות שני לנשיאות

מספירת 98% מהקלפיות עולה כי אף אחד מהמתמודדים לא זכה ברוב הדרוש על מנת לנצח בבחירות. מנהיגת מפלגת השלטון, דילמה רוסף, זכתה ב-46.6% מהקולות וצפוייה לנצח בסיבוב השני

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מנהיגת מפלגת השלטון בברזיל, דילמה רוסף, תתמודד שוב מול מנהיג האופוזיציה חוזה סרה בסיבוב בחירות שני שייערך ב-31 באוקטובר. זאת לאחר שלמרות שזכתה בבחירות לא קיבלה51% מקולות הבוחרים, אחוז התמיכה הדרוש על מנת לנצח במרוץ לנשיאות. מספירת 98% מהקלפיות הלילה (שני) עולה כי רוסף זכתה ב-46.6% מהקולות בעוד מנהיג האופוזיציה חוזה סרה זכה ב-32.7% מקולות המצביעים.

בנאום שנשאה בפני תומכיה לאחר פרסום תוצאות הבחירות אמרה כי הסיבוב השני ייתן לה יותר זמן לפרט את הצעותיה. "אנו לוחמים ואנו מורגלים באתגרים", אמרה בנאום בבירת המדינה ברזיליה.

רוסף צפויה לגבור על סרה בסיבוב הבחירות השני ובכך להפוך לאישה הראשונה שתעמוד בראש המדינה. המנצח בסיבוב השני ייכנס לתפקיד הנשיאות בראשון בינואר. במסע הבחירות שלה התחייבה רוסף להתמקד בשיפור התשתיות בברזיל במיוחד לאור העובדה שברזיל תארח את האולימפיאדה ב-2016.

מתמודדת שלישית, מרינה סילבה, זכתה ב-19.5% מקולות המצביעים. סילבה, נשיאת מפלגת הירוקים, אמרה בעבר כי לא תתמוך באף מועמד במידה ויתקיים סיבוב בחירות שני. אך לפי הערכות ייתכן ותשנה את עמדתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully