וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע על "הרוצח הסדרתי" מישראל: הוא מרושע

התובע במדינת מישיגן אמר כי הוא משוכנע שאליאס אבו אל-עזאם, הישראלי החשוד כרוצח סדרתי בארה"ב, הוא אדם מרושע. הוא הוסיף כי העונש הראוי לו הוא מאסר עולם ללא אפשרות חנינה

דיוויד ס. לייטון, התובע מטעם מדינת מישיגן במשפטו של אליאס אבו אל-עזאם, הישראלי שחשוד במספר מקרי רצח בארה"ב, אמר הבוקר (שישי) לעיתון "וושינגטון פוסט" כי אל-עזאם הינו "מרושע", וכי עליו לקבל עונש של מאסר עולם ללא אפשרות חנינה. אל-עזאם חשוד בתקיפתם של 18 גברים, ובגרימת מותם של חמישה מהם. שלושה ממקרי התקיפה אירעו בחודש האחרון.

אתמול הוטס אל-עזאם למדינת מישיגן ממדינת ג'ורג'יה, שם נעצר בשדה התעופה באטלנטה בעודו מחכה לטיסה לתל אביב ב-11 באוגוסט.

אל-עזאם מואשם רק במקרה דקירה אחד במישיגן, אולם התובע המחוזי לייטון, אמר כי הוא סמוך ובטוח כי אל-עזאם הינו רוצח סדרתי. "נרשיע אותו ונכלא אותו לשארית חייו. לקורבנותיו לא מגיע פחות מזה", אמר לייטון לעיתונאים לאחר השימוע שנערך לאל-עזאם. עוד אמר לייטון, כי "שמעתי ספקולציות בשבועות האחרונים לפיהן מי שיכול לעשות פשעים כאלה חייב להיות חולה. אני מאמין שהוא לא חולה. הוא מרושע".

הרשויות במדינת וירג'יניה, שם חשוד אל-עזאם במספר מקרי תקיפה, טרם הגישו כתבי אישום נגדו. לדבריהם, החקירה בעניינו של אל-עזאם עדיין נמשכת. "אנו ממשיכים להשקיע זמן ומשאבים רבים בבניית וחיזוק התיק שלנו, וגם בחיזוק התיק שנבנה נגדו במישיגן", אמר ג'וזף פרייס, בכיר במשטרה המקומית. עוד ציין פרייס, כי הוא סבור שהמניע למעשיו של אל-עזאם היה גזעני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully