וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן "הרוצח הסדרתי": "המניע אינו גזעני"

ריצ'רד בוקר, שהותקף על ידי אליאס אבו אל-עזאם, הישראלי החשוד בסדרת מעשי רצח בארה"ב, סיפר לרשת ABC על המפגש הטראומטי עם תוקפו. להערכתו, הרקע למעשי אל-עזאם איננו גזעני

ריצ'רד בוקר, אמריקאי בן 49, שהצליח לשרוד מתקפת דקירות רצחנית של אליאס אבו אל-עזאם, הישראלי החשוד בסדרת מעשי רצח בארצות הברית, שוחח הלילה (שישי) עם רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC. בוקר, שוחרר לאחרונה מבית חולים בעיר פלינט שבמדינת מישיגן. בעקבות דקירתו היה בוקר מאושפז בבית החולים במשך שלושה שבועות. בראיון אמר בוקר כי יש לו 68 תפרים בגבו ובבטנו וכן חתכים על ידיו בעקבות ניסיונותיו למנוע מאבו אל-עזאם לקרב את הסכין אל פניו.

"בכל חיי לא כאב לי כל כך, מעולם לא הייתי קרוב כל כך למוות. הייתי כמעט מת", אמר בוקר. בניגוד לרוב קורבנותיו של אבו אל-עזאם, בוקר הינו לבן, והוא שולל את האפשרות שהניע לרציחות הוא גזעני. "אינני שחור. מדובר פשוט ברוצח בדם קר". בוקר נדקר חמש פעמים, כולל חתך לרוחב בטנו ואיבד הרבה דם.

אתמול תשאלה המשטרה ברמלה חלק מבני משפחתו של אבו אל-עזאם. במשטרה בודקים את החשד לפיו אבו אל-עזאם קשור לפשעים בלתי מפוענחים בישראל, וביקשו מהרשויות בארצות הברית להעביר דגימות מה-DNA שלו לארץ על מנת לבדוק זאת.

ביקורו האחרון של אבו אל-עזאם בארץ היה לפני כחצי שנה. אז, לפי מידע מודיעיני, הוא דקר באמצעות מברג את חברו ללא סיבה ברורה וזמן קצר לאחר מכן עזב את הארץ. לא הוגשה נגדו תלונה. לאבו אל-עזאם עבר פלילי בעבירות סמים ואלימות.

אתמול הותר לפרסום שמו של אל-עזאם, הישראלי לשעבר בן ה-33 שנעצר בחשד למעורבות בסדרה של חמישה מעשי רצח בשלוש מדינות בארצות הברית. לפי ה"וושינגטון פוסט", עזאם הורד מטיסת דלתא בדרכה לישראל. בשלב זה הוא מוחזק בגין אשמות שאינן קשורות לרציחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully