וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית שהורשעה ברצח תבלה 26 שנים בכלא

בית המשפט באיטליה הרשיע את הסטודנטית האמריקאית אמנדה נוקס ברצח סטודנטית בריטית באיטליה, וגזר עליה 26 שנות מאסר. גם בן הזוג שלה לשעבר נמצא אשם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

הסטודנטית האמריקאית אמנדה נוקס הורשעה הלילה (שבת) ברצח הסטודנטית הבריטית אמנדה קרצ'ר. בית המשפט באיטליה גזר עליה 26 שנות מאסר. בן זוגה לשעבר, רפאל סולצ'יטו נמצא אשם אף הוא.

אמנדה נוקס הנאשמת ברצח באיטליה. רויטרס
העיתונים בבריטניה כינו את אמנדה "נוקסי היפה"/רויטרס

נוקס ובן זוגה נמצאו אשמים ברצח סטודנטית בריטית שגופתה נמצאה לפני כשנתיים בעיר פרוג'יה. ביום חמישי הפצירה בבית המשפט והמושבעים שלא ירשיעו אותה.

"אני מפחדת לאבד את עצמי. אני מפחדת שתושם עלי מסיכה של רוצחת", אמרה נוקס בת ה-22 בקול רועד במהלך הדיונים המסכמים במשפטה. "עכשיו זה תלוי בכם".

נוקס הודתה למספר אנשים על התמיכה שקיבלה במהלך השנתיים האחרונות, כולל עורכי דינה, משפחתה וחברים, ואפילו התובעים, שמנסים לעשות צדק. "הדבר החשוב ביותר עכשיו", אמרה נוקס לחבר השופטים, "הוא שאני אודה לכם כי, זה התור שלכם עכשיו אז אני מודה לכם".

המקרה שהסעיר את אירופה וארצות הברית אירע בנובמבר 2007: גופתה של מרדית' קרצ'ר, תושבת לונדון שלמדה באיטליה, נמצאה בדירתה בפרוג'יה, לאחר שגרונה שוסף. חקירת משטרת איטליה העלתה חשד כי היא נרצחה על ידי אמנדה נוקס, שותפתה לדירה ובן זוגה קרלו סולצ'יטו, במהלך מפגש מיני בו השתתף גם סטודנט מחוף השנהב, רודי הרמן גואדה.

התביעה באיטליה דרשה מבית המשפט לגזור מאסר עולם על נוקס ובן זוגה רפאלה סולסיטו. גואדה הורשע לפני כשנה ונשלח ל-30 שנות מאסר. בכתב האישום חשפה התביעה את הפרטים המזעזעים שהובילו למותה של הסטודנטית הבריטית.

התובע ג'וליאני מניני סיפר לבית המשפט כי קרצ'ר נרצחה "בטקס שטני, שבמהלכו נוקס החליקה סכין על גופה של מרדית', ולאחר מכן שיספה את גרונה. כל זאת, בזמן שסולצ'יטו אחז בכתפיה של הצעירה המבוהלת, וגואדה לפת את זרועותיה בעודו מנסה להחדיר לתוכה את איבר מינו". לטענת התובעים, נוקס ביצעה את הרצח כי היא שנאה את קרצ'ר כיוון שהתלוננה על הרגלי הניקיון שלה והעובדה שהביאה בנים לביתן.

"אני לא מבין מדוע אקח חלק ברצח הזה ללא כל מניע", אמר סולצ'יטו לחבר המשובעים היום. הוא גם הכחיש את טענת התביעה שנוקס שנאה את קרצ'ר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully