וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בנתיבות: בבר ועקנין בן 58

יהושע בריינר ונעמה טלמור

27.12.2008 / 20:05

הרקטה פגעה בביתו של ועקנין, שנהרג במקום מרסיסים. אחיו: "המשפחה שלנו הגיעה משדרות לנתיבות ודווקא כאן הוא מת"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: איילת שולמן)

בבר ועקנין, בן 58 מנתיבות, נהרג היום (שבת) מפגיעה ישירה של רקטות בבית בעיר. כמו כן, נפצעו עוד ארבעה בני אדם, מתוכם שניים באורח קשה ושניים באורח בינוני. הארבעה פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. כמו כן, שני בני אדם נפצעו הערב, האחד באורח קשה והאחר באורח קל מפגיעה ישירה של רקטת קסאם במושב מבטחים.

רקטת קסאם פגעה ישירות בקו מתח גבוה בתחום המועצה האזורית אשכול. החשמל ליישובים ניר עוז, נירים ועין השלושה נותק לחלוטין והם מצויים בעלטה מוחלטת. מאז תחילת התקיפה של חיל האוויר ברצועת עזה, משגרים ארגוני הטרור רקטות לעבר יישובי דרום הארץ, ואזעקות הופעלו גם באשדוד, בקריית גת ובקריית מלאכי.

אחיו של ועקנין סיפר לוואלה! חדשות על רגע הפגיעה: "הוא ישב וראה בטלוויזיה את כל מה שקורה בעזה. היה לו חצי כוס קוניאק ביד, הוא שמע צבע אדום ויצא למדרגות כדי להימלט מהרקטה וחטף רסיסים ומת. המשפחה שלנו הגיעה משדרות לנתיבות ודווקא כאן הוא מת. הוא היה מסגר עם ידי זהב".

שכנתו של ועקנין סיפרה לוואלה! חדשות: "הייתי בחצר כשהייתה אזעקה, הצלחתי להיכנס ולהכניס את הילדים למקום מוגן. שמעתי פיצוץ חזק, כל הבית רעד. כשיצאתי ראיתי את השכן שוכב בתוך שלולית דם ולידו שכן נוסף מחבק את אמא שלו. זה מפחיד. לחשוב שזה היה יכול ליפול במקום יותר קרוב ולפגוע בנו".

שכן נוסף, שלומי אסולין, היה באותה שעה מחוץ לבניין ורץ פנימה כדי לבדוק את מצבה של אמו: "ראיתי את אמא ליד המדרגות, חיבקתי אותה חזק ולקחתי אותה אחורה. פתאום היה פיצוץ וראיתי בנאדם שעף עלינו. כשהסתכלתי שוב ראיתי שהוא פצוע והבנתי שהוא גמור". תושבים רבים בנתיבות לא מילאו אחר ההנחיות של פיקוד העורף והגיעו למקום שבו התפוצצו הרקטות. במקום סערו הרוחות ונשמעה דרישה לפעולה רחבה של צה"ל ולנקמה.

הוראות פיקוד העורף

עד כה נפתחו ביישובי עוטף עזה שלושה מרכזי דחק לטיפול בנפגעי חרדה: בשדרות, ברחוב הרצל ליד המשטרה. במועצה האזורית אשכול, באולם התיאטרון ליד בניין המועצה ובנתיבות ברחוב סמילו 10. במרכזים פועלים צוותי פסיכולוגים במטרה לתת תמיכה נפשית לילדים ולמבוגרים נפגעי חרדה.

בעקבות ירי הרקטות קרא צה"ל לתושבי הדרום להיכנס למרחבים המוגנים, לפי הפירוט הבא: יישובים סמוכים גדר, כולל שדרות - שהייה רצופה במבנים, חל איסור על התקהלויות והתכנסויות כלשהן. יתר היישובים, עד 10 קילומטר מרצועת עזה - כניסה למיגון עד 15 שניות. בנוסף, חל איסור על התקהלויות והתכנסויות כלשהן.

בישובים בטווחים 10-20 קילומטר מרצועת עזה, לרבות אשקלון, נתיבות והיישובים שסביבן - כניסה למיגון עד 30 שניות. התכנסויות והתקהלויות מותרות עד 100 איש תחת תקרה קשיחה בלבד. היישובים בטווחים 20-30 קילומטר מרצועת עזה לרבות הערים אשדוד, אופקים, קרית מלאכי, קרית גת, רהט והיישובים בסביבתן - כניסה למיגון עד 45 שניות.

פיקוד העורף תגבר את כוחותיו בחדרי המלחמה בעוטף עזה. בנוסף, נשלחו ליישובי עוטף עזה וליישובים בטווח של 30 קילומטר מרצועת עזה יחידות חילוץ והצלה וקציני התנהגות לשעת חירום. בית החולים "ברזילי" באשקלון מתגבר את הצוותים הרפואיים.

עדכון ראשון: 14:01

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully