וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי שוקל לדחות בחודש את קבלת המועמדות

22.5.2004 / 11:44

המהלך יאפשר לו לגייס כספים במשך חודש נוסף ולצמצם את יתרונו של בוש בתחום. מרגע שיקבל את באופן רשמי את המועמדות, ייאסר עליו לגייס כספים. הדמוקרטים: לא ניאבק עם יד אחת קשורה

בכירים בקמפיין של ג'ון קרי, המועמד הדמוקרטי הוודאי לנשיאות ארה"ב, אמרו אתמול כי הם שוקלים לעכב את הענקת המועמדות הרשמית של המפלגה למועמדם, על מנת להרוויח זמן נוסף לגייס כסף - תחום בו הוא שובר שיאים למועמד דמוקרטי - ולהפחית מיתרונו הכספי של הנשיא בוש במערכה לנשיאות.

ההצעה תאפשר לסנאטור ממסצ'וסטס לדחות את הוצאת 75 מיליון הדולרים המגיעים לו כמימון בחירות ממשלתי בחודש נוסף. הדמוקרטים עדיין יקיימו את ועידת מפלגתם ב-26-29 ביולי, חמישה חודשים לפני הוועידה של הרפובליקאים.

קרי ובוש צפויים שניהם לקבל 75 מיליון דולר כמימון בחירות פדרלי לצורך מערכות הבחירות שלהם. מרגע שיקבלו את המועמדות הרשמית של מפלגתם, יוגבלו המועמדים להוצאת סכום זה וייאסר עליהם לגייס או להוציא סכומים נוספים.

"קמפיין קרי לא ייאבק כשידו האחת קשורה מאחורי גבו", אמרה דוברת הקמפיין סטפאני קאטר. "הדמוקרטים נאבקים השנה בצורה תקיפה ומאוחדת יותר מאי-פעם", אמרה והוסיפה כי "יש לנו המשאבים הדרושים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully