וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ אישר את המשך הקפאת הסנקציות, מת השופט וינוגרד | כותרות השבת

נשיא ארצות הברית הזהיר כי יפרוש מהסכם הגרעין אם לא יוכנסו בו תיקונים, וסירב לאשר כי איראן עומדת בתנאיו. השופט שעמד בראש ועדת החקירה למלחמת לבנון השניה מת בגיל 95, גבר בן 50 נורה למוות בוואדי ערה

"בפעם האחרונה": טראמפ דחה שוב את הסנקציות על איראן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אישר אמש (שישי) שוב את המשך הקפאת הסנקציות שהוסרו על איראן במסגרת הסכם הגרעין, אך הזהיר כי ללא תיקונים הוא לא יעשה זאת שוב ויפרוש מהעסקה. טראמפ קרא לקונגרס ולאירופה לעבוד יחד עמו כחלק מ"הסיכוי האחרון" להסכם, שנחתם ב-2015 וכונה על ידיו "העסקה הגרועה ביותר" של ארצות הברית אי-פעם. באוקטובר, הוא סירב לאשרר כי איראן מקיימת את ההסכם, על אף שהסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) קבעה שהיא עושה זאת.

האולטימטום של טראמפ יפעיל לחץ על אירופה - תומכת נלהבת של ההסכם - להגיע להסדר נפרד ב-120 הימים הקרובים, אחרת יפרוש הנשיא באופן חד-צדדי מההסכם שעליו חתם קודמו בתפקיד, ברק אובמה. "שאף אחד לא יטיל ספק במילותיי", הזהיר טראמפ, המעוניין לקשור את תכנית הגרעין של טהראן לתכנית הטילים שלה, לבטל את הסעיף שקוצב את משך הזמן שבו העשרת האורניום של טהראן נתונה תחת פיקוח ומגבלות אחרות, וכן לאפשר פיקוח בינלאומי על כל האתרים החשודים.

הלך לעולמו שופט העליון בדימוס אליהו וינוגרד

שופט העליון בדימוס אליהו וינוגרד הלך לעולמו אמש בגיל 91. וינוגרד כיהן שנה אחת בלבד בבית המשפט העליון ב-1987 וכנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בין השנים 1989 ל-1996.

בשנת 2006 מונה לעמוד בראשות ועדת הבדיקה הממשלתית לאירועי מלחמת לבנון השנייה שנקראה על שמו.

ח"כ פרי על יאיר נתניהו: "לא מעניין את הציבור לאן מתלווים מאבטחים"

ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) התייחס היום (שבת) במהלך אירוע "שבתרבות" בנס ציונה לפרסום ההקלטות של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, במהלך ערב שבו בילה במועדוני חשפנות. לדבריו, משהתקבלה החלטה רשמית על אבטחת אישיות כלשהי, זה לא מעניינו של הציבור לאן נלווית האבטחה, אלא אם מדובר בעבירה פלילית או בסיכון ביטחון המדינה.

"השב"כ בעבר היה הסמכות הבלעדית בנושא האבטחה, אך כיום הוא רק ממליץ. במקרה של נתניהו, השב"כ לא המליץ על אבטחת בנו", הוסיף פרי. לדבריו, לא אהב את ההקלטות, אך "העיסוק סביב האבטחה שולי יותר". עוד אמר כי "אני לא אוהב את העובדה שמאובטח לוקח נהג ומאבטח בשירות מדינת ישראל למועדון חשפנות, עם זאת, הדיון לא צריך להיות סביב נושא האבטחה עצמה".

"עורך דינו של טראמפ שילם דמי שתיקה לכוכבת פורנו לפני הבחירות"

עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שילם סכום של 130 אלף דולרים לכוכבת סרטים פורנוגרפיים לשעבר, כחודש לפני הבחירות לנשיאות בנובמבר 2016 – כך דיווח אמש הוול סטריט ג'ורנל. על פי הדיווח, העברת התשלום התבצעה כחלק מהסכם שנחתם עמה, שלא ידוע אם טראמפ עצמו היה מודע לו.

על פי הדיווח, מי שהעביר את התשלום לידי הכוכבת הוא עורך הדין מייקל כהן, ששימש כבכיר באחת מחברותיו של טראמפ. גורמים המעורים בנושא ציינו כי במסגרת ההסכם שנחתם עם הכוכבת סטפני קליפורד במהלך חודש אוקטובר 2016, היא נדרשה לשמור על סודיות בנוגע למפגש בעל אופי מיני שהתקיים לכאורה בין השניים ב-2006.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גבר בן 50 נורה למוות וגבר בן 35 נפצע קשה בוואדי ערה; הנסיבות נחקרות

גבר בן 50 תושב הכפר זלפה שבוואדי ערה נורה למוות אמש וגבר נוסף כבן 35 נפצע באורח קשה מירי בכפר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של ההרוג, ופינו את הפצוע לבית החולים העמק שבעפולה כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. שוטרים הגיעו למקום ונסיבות המקרה נחקרות

אתמול נפצע גבר כבן 30 באורח קשה, ככל הנראה מירי במהלך קטטה בסמוך למרכז מסחרי ברחוב שאול המלך שבנס ציונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא סובל מפציעה בפלג גופו העליון, מורדם ומונשם. גבר כבן 40 נעצר מאוחר יותר בחשד למעורבות בירי. החשוד נמצא כשהוא בגילופין ואקדח מונח לידו.

תוך פחות מיממה: שלושה גברים נעצרו בחשד לאונס צעירות בתל אביב

שני גברים נעצרו ביממה האחרונה בחשד לאונס בתל אביב. המקרה הראשון אירע אמש, ובמהלכו צעירה כבת 20 ככל הנראה אירחה בדירתה בעיר את אחד מידידיה, שהיה בגילופין. היא התלוננה במשטרה כי הגבר אנס אותה בדירתה, ובתום סריקות לאיתורו באזור מגוריה, הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

התלונה השנייה התקבלה אף היא אמש, וצעירה נוספת כבת 20 תושבת העיר טענה כי צעיר שהכירה במועדון ברחוב אבן גבירול אנס אותה בשירותי המקום. הצעיר, בן 21 מחדרה, אותר לאחר זמן קצר ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי חקירת שני האירועים נמשכת.

כמו כן, המשטרה עצרה היום חשוד כבן 20 תושב רמלה בחשד לביצוע אונס צעירה בתום בילוי משותף. על פי החשד הצעירה בת גילו פגשה אתמול בחשוד במהלך בילוי במועדון ברחוב בן אביגדור בל אביב. לפי החשד, השניים נכנסו לרכבו של הצעיר ושם נאנס. החשוד אותר ונעצר ובמוצאי שבת יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

סערה באוסטריה: שר הפנים הציע "לרכז את מבקשי המקלט במקום אחד"

שר הפנים החדש של אוסטריה הרברט קיקל עורר סערה במדינה כשאמר שמבקשי המקלט "צריכים להיות מרוכזים במקום אחד". קיקל, המשתייך למפלגת הימין הקיצונית FPO (מפלגת החירות האוסטרית) דחה את הטענות כי בחר את מילותיו בקפידה כדי לעורר פרובוקציה.

המפלגה עושה ניסיונות רבים להתכחש לעבר הנאצי של מייסדיה, אך בשנים האחרונות נאלצה להדיח כמה בעלי תפקידים בשורותיה בשל האשמות הקשורות בהתבטאויות גזעניות ואנטישמיות. כשנשאל לגבי דבריו, אמר קיקל כי אין צורך ב"דיון סמנטי", וכי הוא לא התכוון לעורר סערה בדבריו.

סנאטורים אמריקנים: טראמפ אכן כינה מדינות "חורי תחת"

הסנאטורים ג'ף פלייק מאריזונה ודיק דארבין מאילינוי אמרו אמש כי הדיווחים שלפיהם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כינה את האיטי ואפריקה "חורי תחת" היו נכונים. זאת, לאחר שטראמפ הכחיש ואמר כי מעולם לא אמר "שום דבר פוגעני על מהגרים מהאיטי". דארבין אמר כי טראמפ אכן השתמש ב"שפה וולגרית" וכי כינה את המדינות בכינוי הגנאי "לא פעם אחת אלא שוב ושוב". פלייק הוסיף כי "המילים שבהן השתמש הנשיא לא היו 'קשות', אלא מתועבות ודוחות".

אתמול דווח כי הנשיא אמר שארצות הברית צריכה יותר מהגרים "ממקומות כמו נורבגיה". ההתבטאות השנויה במחלוקת התרחשה במסגרת דיון בחדר הסגלגל בנושא כניסתם של מהגרים מאפריקה ומהאיטי למדינה, שבמהלכו הוצגה בפניו פשרה שאליה הגיעו שישה סנאטורים. לפי הפשרה, תוקל האכיפה בתחום גירוש מאות אלפי מהגרים צעירים.

"צבע אדום" נשמע במועצה האזורית אשכול; צה"ל: "אזעקת שווא"

אזעקת "צבע אדום" נשמעה אמש במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. לא דווח על נפילה. מהמועצה נמסר כי לא נשמעו פיצוצים לאחר האזעקה, ותושבים באזור העריכו כי הרקטה ששוגרה נפלה בתוך שטח הרצועה. צה"ל מסר כי מדוברת באזעקת שווא.

לפני כשבועיים נפלה רקטה שנורתה מהרצועה בשטח פתוח בישראל. לנפילה לא קדמה התרעה. לא היו נפגעים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully