וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיילים נפצעו קל בפיצוץ מטען בהר דב

על פי דיווחים שונים, צה"ל השיב בירי ארטילריה באזור סדאנה שבחוות שבעא. צוות רפואי ומסוק של חיל האוויר הוקפצו לפינוי הפצועים. צה"ל מתגבר את כוחותיו באזור

צילום: יותם אסרף – ג'יליס, צילומי חובבים; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

שני חיילי צה"ל נפצעו אחר הצהריים (שלישי) באורח קל בפיצוץ מטען באזור הר דב שבגבול ישראל-לבנון. על פי דיווח בערוץ "אל-מנאר" של חיזבאללה, הפיצוץ אירע בסמוך למוצב ישראלי. בטוויטר של ארגון חיזבאללה הוסיפו כי המטען התפוצץ על כוח שהיה בסיור. כלי תקשורת שונים דיווחו כי צה"ל השיב בירי ארטילריה באזור סדאנה בחוות שבעא.

בעקבות התקרית, הוקפץ למקום צוות רפואי ומסוק של חיל האוויר ועליו לוחמי יחידת 669 לפינוי הפצועים. כמו כן, צה"ל מתגבר את כוחותיו באזור. לאחר האירוע הורחקו החקלאים מגדר הגבול באזור מטולה ועמק החולה בקטע שמרג'ר למטולה.

מנהל יחידת הטראומה והכירורגיה הדחופה בבית החולים רמב"ם בחיפה, ד"ר האני בחוס, אמר כי שני החיילים סובלים מפגיעות רסיסים בגפיים, וכי הם בהכרה מלאה. לדבריו, אחד מהם יעבור ניתוח להוצאת רסיס ולאחר מכן יועבר למחלקת אורטופדיה להמשך מעקב.

מוצב צה"ל בהר דב שבגבול לבנון. ג'יליס
מוצב צה"ל בהר דב בעקבות התקרית, היום/ג'יליס

שלשום התפתחו חילופי אש בין צה"ל לבין חוליה שחצתה את קו הגבול לישראל באותו אזור. מצה"ל נמסר כי כוח שעסק בפעילות מבצעית בגבול זיהה חוליה חוצה את קו הגבול, פתח בירי נשק קל, וככל הנראה פגע באחד החשודים. החוליה נמלטה צפונה לשטח לבנון.

עוד על המתיחות בגבול הצפון:
הירי בגבול לבנון: טעות אחת עלולה להבעיר את האזור
עלייה בהתחמשות האישית בצפון: "התושבים פוחדים"
חשש בצה"ל: חיזבאללה מתכנן פיגועי חדירה בישראל

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מוצב צה"ל בהר דב שבגבול לבנון. ג'יליס
צוות רפואי ומסוק הוקפצו למקום לפינוי הפנויים/ג'יליס

בכלי תקשורת בלבנון דיווחו כי חייל לבנוני נפצע מאש צה"ל במהלך חילופי אש שהתפתחו באזור א-סדאנה שליד חוות שבעא בדרום לבנון. לפי דיווח באל-מנאר, צבא לבנון פתח באש לעבר כוח ישראלי שניסה להתקדם לעבר נקודת תצפית השייכת לצבא במקום.

במרץ האחרון אירע מקרה דומה באותו מקום. שלושה חיילים נפצעו באורח קל ממטען שהתפוצץ לעבר כוח צה"ל שנע על הגבול באזור הר דב. מיד אחרי האירוע ירה כוח של חיל התותחנים פגזי מיסוך עשן על מנת לסייע לכוח להיחלץ מהשטח. נוסף על כך, נורו כמה פגזים גם לעבר הכפר כילא שבדרום לבנון.

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

מוצב צה"ל בהר דב שבגבול לבנון. ג'יליס
מוצב צה"ל בהר דב שבגבול לבנון/ג'יליס
כוח תותחנים משיב באש לכיוון לבנון אחרי פיצוץ המטען בהר דב. ג'יליס
התותחנים משיבים באש ארטילרית/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully