וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "אם ישראל תיגע בגז שלנו, נפעל בכוח"

בנאום שנשא במלאת חמש שנים למלחמה, אמר מזכ"ל חיזבאללה כי "לישראל אין שום זכות על הנפט והגז שלנו. ההתנגדות בלבנון נמצאת בשיא כוחה. אנחנו מזהירים את ישראל מלגעת בגז שלנו"

"מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם אמש (שלישי), ושוב לא פספס הזדמנות להשתלח בישראל. נסראללה, שנאם גם הפעם מהבונקר, התייחס לסכסוך הגבולות הימיים בין ישראל ללבנון, שתוצאותיו ישפיעו על חלוקת אוצרות הגז והנפט במעמקי הים.

"על העם הלבנוני לדעת שעומדת מולו הזדמנות להתעשר, מפני שבמימי לבנון ישנה מהפכה עצומה של נפט וגז, שמוערכת במיליארדי דולרים. לישראל אין שום זכות על הנפט והגז הללו. אנחנו מזהירים את ישראל מלגעת בנפט ובגז שלנו, ונפעל בכל הכוח כדי להגן עליהם".

עוד בנושא
חיזבאללה: לא ניתן לישראל לשדוד את הגז שלנו
בצל המחלוקת: הממשלה אישרה את הגבול הימי עם לבנון
שר לבנוני: "התעלמות מגבולנו הימי - כמו התקפה"

"אנחנו לא מבקשים מלחמה, אך אם היא תתרחש, נתמודד עמה. מפקדי הצבא של ישראל טעמו את טעם התבוסה בלבנון. ההתנגדות בלבנון נמצאת בשיא כוחה והאויב מודע לכך", הוסיף נסראללה, בנאום במלאת חמש שנים למלחמת לבנון השנייה.

"מלחמת לבנון השנייה גרמה להחלשת האמון של עם הכיבוש (ישראל) בהנהגתו ובצבאו", המשיך נסראללה. "במקביל", המשיך המזכ"ל, "התחזק האמון בהתנגדות הפלסטינית ובעולם המוסלמי". נסראללה טען כי תחילה ישראל הודתה שנכשלה במלחמה, אך מאוחר יותר דיווחה התקשורת הישראלית על ניצחון. "זה הכל בכדי להחזיר את האמון של העם בממשלה ובצבא", אמר.

נסראללה הוסיף כי ישראל שמה לה למטרה, בתמיכת ארה"ב, להחזיר את הביטחון של התושבים בקברניטיה. לדבריו, הסיורים שעורך צה"ל בגבול לבנון הם דרך להחזרת המורל והאהדה של הציבור בישראל כלפי הצבא. "באמצעות הסיורים הישראליים, הנהגת האויב אומרת לעם הכיבוש: 'אנחנו לא יכולים להגן עליכם מפני טילי ההתנגדות ואין לנו דרך להגיע אל הטילים שנמצאים בלבנון ובעזה, כמו גם בסוריה ובאירן'", אמר.

(עדכון ראשון: 22:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully