וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכים: פוטין נהג להכות את אשתו ולבגוד בה

מסמכים של שירות המודיעין הגרמני מגלים כי סוכנת סמויה שהתחזתה למתרגמת הצליחה להתקרב ללודמילה פוטין בזמן שבעלה שימש כסוכן ק-ג-ב בדרזדן בשנות ה-80 - וזו התלוננה בפניה על מעלליו

שלדים בארונו של ולדימיר פוטין: ראש ממשלת רוסיה, שצפוי לשוב בעוד מספר חודשים לכהונה שלישית כנשיא, נהג להתעלל פיזית באשתו בעודו מנהל "אינספור רומנים מיניים" בתקופה בה שימש כנציג סוכנות הביון הסובייטית, ק-ג-ב, בעיר דרזדן בגרמניה. כך עולה ממסמכים הנמצאים בארכיונו של שירות המודיעין הגרמני, BND, שנחשפו בימים האחרונים בעיתונות הגרמנית.

המידע המופיע במסמכים נאסף על ידי סוכנת סמויה של ה-BND (אז שירות המודיעין של מערב גרמניה), שנשלחה למשימה במזרח גרמניה, במהלכה התחזתה למתרגמת עבור לודמילה פוטינה - אשתו של מי שהיה אז קצין מודיעין נמרץ בשנות ה-30 לחייו, שהוצב בעיר המזרח-גרמנית בין 1985 ל-1990. לדברי הסוכנת (שכינויה ההפעלתי, לפי הדיווח, היה "מרפסת" - בשל החזה הגדול שלה), פוטין היה "מכה נשים ופלרטטן".

הדברים פורסמו לראשונה בשבוע שעבר בעיתון "ברלינר זייטונג", בהתבסס על מסמכים שגילה אריך שימדט-איינבום, חוקר היסטוריה גרמנית המתמחה ב-BND.

עוד על ולדימיר פוטין:
פוטין הודף הביקורת: "לאזרח תמיד יש בחירה"
התרמית הימית של פוטין צפה - ונפלטה ליבשה
באגרוף ברזל: התיאטרון הדמוקרטי של פוטין

על פי המסמכים, אותה סוכנת התקרבה בהדרגה לפוטינה ורכשה את אמונה, עד שהפכה לאשת סודה - ופוטינה החלה לשפוך בפניה את אשר על לבה. בין היתר, סיפרה לה - כך נטען - שבעלה נוהג להכותה ולבגוד בה. הסוכנת לא פעלה זמן רב, שכן עד מהרה החלו לחשוש ב-BND שזהותה נחשפה, והיא הושבה למערב גרמניה.

הצהובון "בילד" אף הגדיל לעשות וטען כי הפרסומים החדשים תומכים בשמועות נושנות על כך שפוטין, שעזב את גרמניה עם נפילת חומת ברלין והגיש הקומוניסטי, הותיר אחריו בדרזדן ילד שילדה לו אשה מקומית.

במוסקבה, התייחס לדיווח דוברו של פוטין, דמיטרי פסקוב, ודחה אותן מכל וכל. "הסיפורים הללו אינם אלא שטויות מוחלטות", אמר פסקוב ל"טלגרף". ב-BND סירבו לחלוטין להתייחס לדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully