וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה העביר לחמאס רקטות ארוכות טווח

ניר יהב

17.11.2012 / 13:07

עיתון המזוהה עם הארגון הלבנוני דיווח כי בעקבות הפגיעה במצבורי הרקטות ארוכות הטווח של חמאס, הוא העביר "כמות לא קטנה" של רקטות, בתיאום עם משמרות המהפכה

צילום: שי מכלוף, רויטרס, דובר צה"ל; עריכה: מיכאל ברגמן, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

העיתון הלבנוני "אל-אכבר", המזוהה עם ארגון חיזבאללה, דיווח היום (שבת) כי הארגון העביר לחמאס רקטות ארוכות טווח, לאחר שישראל השמידה מצבורים כאלה ברצועת עזה. לפי הדיווח, בשעות הראשונות של המתקפה הישראלית על עזה, יצר חיזבאללה קשר עם הפלגים החמושים ברצועה, ובראשם חמאס, כדי להבין את גודל הנזק שנגרם למאגרי הרקטות ארוכות הטווח על ידי ישראל.

לאור זאת, כך דווח בעיתון, סיכמו חיזבאללה וחמאס, בתיאום עם משמרות המהפכה האירניות, להעביר רקטות ארוכות טווח לרצועה, מחשש שהמערכה עם ישראל תהיה ארוכה. על פי העיתון, כמות הטילים שהועברה לרצועת עזה "אינה כמות קטנה".

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
סוללת "כיפת ברזל" חמישית נפרשה - בגוש דן
עשרות רקטות נורו מהבוקר, ארבעה חיילים נפצעו קל
גנץ: "להמשיך ולתקוף בכל הכוח, להגביר את הקצב"
מהבוקר: כוחות צה"ל מתאמנים לכניסה קרקעית לעזה

שיגור רקטות מצפון רצועת עזה לעבר ישראל. 15 בנובמבר 2012. רויטרס
רקטות נורות מרצועת עזה לעבר ישראל/רויטרס

במהלך הלילה, תקפו כוחות צה"ל מוקדים רבים ברצועת עזה. בין היתר, דיווחו הפלסטינים על תקיפות באזור המנהרות ברפיח שבדרום הרצועה, דרכם פועלים ארגוני הטרור לחידוש מלאי אמצעי הלחימה שלהם. כמו כן, הותקפו במהלך מבצע "עמוד ענן" עשרות רבות של בורות לשיגור רקטות ארוכות טווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
רקטה נפלה באזור גוש עציון, נובמבר 2012. עומר מירון
רקטה נפלה באזור גוש עציון/עומר מירון

מתחילת המבצע, נעשה כמה פעמים שימוש ברקטות לטווח ארוך. ביום חמישי נורתה רקטה לראשונה לראשון לציון, והתפוצצה בשטח פתוח. באותו ערב, היו שיגורים גם לעבר תל אביב, אך בדובר צה"ל הסבירו כי לא הייתה פגיעה בקרקע. אתמול שוב בוצע ירי לעבר תל אביב, ובעיר נשמעו אזעקות וקולות נפץ, ובאירוע האחרון של ירי טווח ארוך נפלה אתמול רקטה באזור גוש עציון. בכל המקרים איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, לקחה על עצמה אחריות על ירי הרקטה לעבר אזור גוש עציון. הג'יהאד האיסלמי פרסם הודעה ובה טען כי ירה טיל מסוג פאג'ר לכיוון תל אביב.

עשן ואש לאחר תקיפת צה"ל בעזה במסגרת מבצע "עמוד ענן", נובמבר 2012. רויטרס
עזה במבצע "עמוד ענן"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully