וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של הסופה: אלפים מנותקים מחשמל, מחסור במזון

15.12.2013 / 12:40

הסופה שככה אך אלפים עדיין בלי חשמל וללא אספקת אוכל. הערכות של נזקי הסערה בצפון גבוהים פי עשרה מאלו של מלחמת לבנון השניה. כתבי וואלה! חדשות מדווחים ממוקדי הנזק. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

סופה אחת גרמה לכאוס אדיר במדינה, אז מה יקרה בתרחיש חמור יותר של רעידת אדמה הרסנית? ד"ר חיליק סופר, מומחה לרעידות אדמה: "המדינה לא ערוכה לרעידת אדמה. בסופה נפגעו קווי מתח, אבל ברעידת אדמה ייפגעו גם תחנות כוח ויהיו הרבה יותר מוקדי נזק". איך ישראל תתמודד עם אסון כזה?

חוזרים לכביש אך הנהיגה עדיין מסוכנת: קובי ליאני עורך וואלה! רכב מסביר על הסכנות הטמונות בכביש קפוא ורטוב וגם מדגים כיצד לנהוג בזהירות.

נמרים, פילים וזברות: כיצד שרדו את השלג הירושלמי בעלי החיים בגן החיות התנ"כי? בעוד שאלפי אנשים בירושלים היו מנותקים מחשמל בקור המקפיא, בגן החיות התנ"כי דווקא דאגו לדיירים והצטיידו בגנרטור מבעוד מועד. מנהל גן החיות שי דורון מספר על הפילים ששיחקו בשלג, על הדובים שישנו וגם על בעלי החיים שלמרבה הצער שילמו בחייהם.

התחזית: היום עלייה קלה בטמפרטורות, אבל עדיין קר מהרגיל בעונה. צפי לקרה והקפאה במקומות המועדים. מחר התחממות קלה נוספת, אבל עדיין קר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully