וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DSP תעניק לעובדיה המשרתים במילואים מענקים של 1,000 ו-2,000 דולר

עינב בן יהודה

18.4.2001 / 12:33

מנכ"ל החברה: החלטתנו התקבלה על רקע דיווחים בתקשורת על היסוסן של חברות לגייס יוצאי יחידות קרביות בגין מכסת ימי מילואים גבוהה

חברת DSP Group, הנסחרת בנאסד"ק, החליטה לתת מענק בסך 1,000 דולר לכל עובד שישרת תקופה מצטברת של 14 ימי מילואים, ומענק בסך 2,000 דולר לעובד שישרת תקופה מצטברת של 30 ימי מילואים, במהלך שנת 2001.

אלי איילון, יו"ר ומנכ"ל החברה: "החלטתנו התקבלה על רקע דיווחים בתקשורת בשבועות האחרונים המתייחסים להיסוסן של חברות לגייס לשורותיהן עובדים יוצאי יחידות קרביות בגין מכסת ימי מילואים גבוהה. זאת בנוסף לדיווחים על מקרים חמורים של פיטורי עובדים עקב היעדרותם מהעבודה לצורך שירות מילואים. התופעות הללו גורמות למצב חברתי בעייתי ביותר, ואנו בחברה הגענו למסקנה שיש לנקוט במעשים כדי להביע את דעתנו על מרכזיותו של צה"ל בהבטחת קיומה של מדינת ישראל ועל ערכיות וחשיבות השירות בו. אנו תקווה שחברות נוספות יצטרפו אלינו ביוזמה חשובה זו".

אלי איילון שלח מכתב בנושא לעודד טירה, נשיא התאחדות התעשיינים, ולעו"ד דוד אפרתי, יו"ר ארגון הגג של התעשייה המתוחכמת בישראל, ובו ביקש את סיועם בעידוד חברות המאוגדות בארגוניהם לנקוט פעולה דומה.

חברת DSP Group מהרצליה פיתוח מפתחת טכנולוגיה של עיבוד אותות דיגיטליים ושבבי סיליקון לתקשורת קול על רשתות רחבות סרט וטלפונייה דיגיטלית אלחוטית. היקף מכירות החברה בשנת 2000 עמד על כ-110 מיליון דולר, והרווח הנקי עמד על כ-30 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-210 עובדים, מתוכם כ-155 בארץ.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully