וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אנשי מילואים קוראת למרד צווים

13.4.2001 / 8:41

הקבוצה מתארגנת לקרוא לסרבנות מילואים במידה ולא יחול שינוי בנושא ההשתמטות משירות; חברי ההתארגנות מפיצים בקרב אנשי מילואים איגרת, הקוראת לתמוך באיום ה"מרד"

קבוצת אנשי מילואים מיחידות שדה מתארגנת בימים האחרונים, במטרה לצאת בקריאה לסרבנות מילואים, זאת במידה ולא ייבחנו מחדש בקרוב הפטורים שניתנו מגיוס מילואים, ולא יגויסו החייבים בשירות. "הארץ" מפרסם הבוקר כי בהתארגנות חברים לוחמים במילואים בגילאי 25-40, בהם גם עורכי דין ואנשי עסקים.

חברי הקבוצה, אשר נמנעים מלהיחשף בשלב הזה, החלו אתמול להפיץ בקרב חיילי מילואים איגרת, אליה מצורפת כתובת למשלוח תגובות. באיגרת נכתב בין היתר: "אל תיבהלו ממילים קשות כמו מרד מילואים או השתמטות המונית, הרי כל העם משתמט - פטורים של חרדים או פטורים רפואיים. איננו מבקשים להשתמט. כשיתוקנו הליקויים, נהיה הראשונים לשוב ולהתייצב".

אנשי הקבוצה קוראים לאנשי המילואים להביע תמיכה באיום ה"מרד", בנוסח: "אל תתקשרו אלינו יותר, אנחנו לא פה כדי להגן עליכם עוד", וכן "רק אם נסרב להתגייס נביא לגיוס שוויוני".

חברי ההתארגנות ביקרו אתמול במאהל המחאה שהקימה תנועת "התעוררות" ברכבת צפון בתל אביב, אולם לטענת הקבוצה, התגמולים וההטבות שדורשים חברי התעוררות לא יפתרו את בעיית ההשתמטות, ולא יביאו להקטנת הנטל.

האוהל של תנועת התעוררות פורק אתמול, אולם בכוונת חברי התנועה לקיים בשבוע הבא הפגנה גדולה, ובמידה ולא תהיה תזוזה בנושא עד יום הזיכרון, הם אף מתכננים להחריף את המאבק.

עמותת בלת"ם מצטרפת למאבק

עמותת בלת"ם (בלי תנאי מילואים) המייצגת משרתים במילואים הצטרפה היום למאבקן של תנועת "התעוררות" והתאחדות הסטודנטים לשיפור תנאי המשרתים במילואים.
יו"ר העמותה, רועי רון, מסר כי ההצטרפות נועדה לשדר מסר כי המאבק אינו ייחודי לסטודנטים או לקוראים לגיוס בני הישיבות בלבד, אלא משותף לכל הנושאים בנטל המילואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully