וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: טבע ובזק גוררות את המעו"ף לירידות

3.3.2001 / 18:53

סאני מאבדת 9.2% וגזית גלוב יורדת ב-9.6%; מחזור המסחר נמוך - כ-53 מיליון שקל בלבד

אלי דניאל
ltpgt
לאחר שהבורסה התל אביבית החלה את יום המסחר בירידה של למעלה מ-1%, התמתנו הירידות ולזמן קצר עבר מדד המעו"ף להיסחר בעלייה קלה. בהמשך, שב המעו"ף להיסחר בירידות, ובשעה זו הוא רושם ירידה של 0.37% לרמה של 457.99. מדד ת"א יורד בשיעור של 0.51% לרמה של 446.30 נקודות. מדד התל-טק יורד כעת בשיעור חד יותר של 1.42% לרמה של 335.47 נקודות.
lt/pgt

ltpgt
מחזור המסחר בבורסה ממשיך להיות נמוך ובשעה זו הוא מסתכם בכ-53 מיליון שקל בלבד.
lt/pgt

ltpgt
דוד לוי, מנהל מחלקת ההשקעות בתמיר פישמן, מסר הבוקר כי הירידות שנרשמו אתמול בבורסת הנאסד"ק, הודעתו של ברק אמש על פרישתו ואי הוודאות באשר להקמת ממשלת אחדות לאומית, לאחר שהשוק הפנים כבר את העובדה כי תוקם ממשלה כזו, יצטרפו לאווירת המסחר השלילית הקיימת בבורסה מזה מספר ימים ומגמת הירידות עלולה להימשך. כמו כן, היום הוא יום המסחר האחרון באופציות המעו"ף, וגם לעובדה זו עשויה להיות השפעה על מגמת המסחר בבורסה (המדד הקובע למימוש יהיה מדד הפתיחה שייקבע מחר).
lt/pgt

ltpgt
מניית סאני , שעל פי פרסומים בעיתון "ידיעות אחרונות" צפויה לפרסם אזהרת רווח, לפיה החברה תציג הרעה ניכרת בתוצאותיה הכספיות לשנת 2001, רושמת בשעה זו ירידה חדה של כ-9.2%. כדאי לציין כי מנכ"ל החברה, אילן בן דב, הכחיש את הפרסומים ומסר כי אין לו מושג מהו מקור הידיעות הללו, ומכל מקום, סאני תפרסם את דו"חותיה הכספיים בעוד מספר ימים.
lt/pgt

ltpgt
מניית נייס , שהודיעה היום על דחייה של מספר ימים במועד פרסום דו"חותיה הכספיים, רושמת כעת ירידה של 4.7% תוך ריכוז מחזור של כ-4.9 מיליון שקל, וזאת לאחר שהחלה את המסחר עם פער שלילי של 6%.
lt/pgt

ltpgt
מניית טבע , שריכזה בשבוע האחרון את המחזורים הגבוהים בבורסה ופתחה את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 2.2%, רושמת בשעה זו ירידה של 1.9% במחזור של 8.3 מיליון שקל. מניית בזק נגררה אף היא למערבולת הירידות ורושמת כעת ירידה של 0.6%.
lt/pgt

ltpgt
גם במניות קבוצת פורמולה , שפתחו הבוקר את המסחר עם פערים שליליים, נרשמות ירידות שערים. מניית פורמולה יורדת בשיעור של 2.4%, לאחר שהחלה את המסחר בפער שלילי של 2.6%. מניית מג'יק יורדת כעת ב-6.3 לאחר פתיחת מסחר בפער שלילי של 9.3%. בנק הפועלים פירסם היום את הערכתו, לפיה פורמולה תרשום ברבעון הרביעי של שנת 2000 הפסד של 7-5 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
כמו כן, במרבית המניות דואליות נרשמות כעת ירידות שערים, וזאת לאור פערי ארביטראז' שליליים שנוצרו לאחר ירידות השערים החדות שנרשמו אמש בבורסת הנאסד"ק, בשיעור של כ-4.4%.
lt/pgt

ltpgt
מניית מטאלינק יורדת בשיעור של 3.9%, לאחר שהחלה את היום בפער שלילי של 4.4%. מניית פרדיים רושמת כעת ירידה של 3%, לאחר שהחלה את המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 6.7%.
lt/pgt

ltpgt
מניה נוספת שבולטת בירידות היא מניית גזית גלוב , הרושמת ירידה חדה של כ-9.6%. גזית הודיעה אתמול על השלמת גיוס הון פרטי בו הכניסה לקופתה 28.4 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
בצד הירוק, ניתן לציין את מניית בנק הפועלים שרושמת עלייה של 0.4% ומניית לירז הרושמת עלייה של 4.3%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully