וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרשת דביר עדני נעצר בחשד לעבירות מין חמורות

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 17:27

עדני, בן 33, חשוד שביצע את העבירות כלפי כמה נשים, ואף נבדק החשד שסימם אותן טרם הפגיעה המינית. חוקרי תחנת רמת גן - בני ברק עצרו אותו, לאחר שהתנהלה חקירה סמויה נגדו כמה חודשים. עדני הוא יוצר טיקטוק הידוע בעיקר כמי שניהל בעברו "מסיבות אהבה" יחד עם מוסינזון

הותר לפרסום: כוכב הרשת שנעצר בחשד לאונס הוא אלעד לוי/יותם רונן

דביר עדני בן ה-33 נעצר היום (רביעי) בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בכמה נשים. עוד נבדק החשד כי ביצע את העבירות המיוחסות לו לאחר שסימם אותן. עם קבלת תלונות על העבירות מאותן נשים, חוקרי משטרת רמת גן - בני ברק פתחו בחקירה סמויה נגדו. עם מעבר החקירה לגלויה, הוא נעצר היום והובא לחקירה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד שני הבא.

עדני הוא כוכב רשת מוכר הידוע בעיקר כמי שניהל בעבר ליינים של "מסיבות אהבה" יחד עם גילי מוסינזון ולקח חלק בהפקת מסיבות במועדון הדאנג'ן. בנוסף הוא מתנדב כפרמדיק בארגון איחוד הצלה. עו"ד אבישג כהן שמייצגת את עדני מטעם הסניגוריה הציבורית ביקשה לאסור על פרסום שמו, אך בית המשפט קבע כי יש להותיר את פרסום שמו מאחר והאינטרס הציבורי לאתר מתלוננות אפשריות נוספות גובר על נסיבותיו האישיות של החשוד.

דביר עדני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דביר עדני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מטעם עורת הדין כהן שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את עדני נמסר כי "מדובר בפרמדיק שבמשך שנים מתנדב ומציל חיי אדם ובאירועי 7 באוקטובר סיכן את חייו והציל חיים רבים. האופי שבו הוא מנהל את חייו האישיים אינו מהווה עילה למעצר. מדובר בתלונות ישנות שהוגשו לפני כשנה וחצי ורק עכשיו נזכרה משטרת ישראל לפעול בתיק.

עוד הוסיפה כהן כי "לא רק זאת, המשטרה הפרה ברגל גסה את זכויותיו של החשוד בין היתר הם עצרו אותו למרות שצו המעצר פקע. אמנם אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה הגלויה, אך כבר בשלב זה נראה שיש קשיים ראייתיים משמעותיים מאוד. אנו מצפים שהחקירה תסתיים בהקדם והוא ישוחרר".

לפני כחודש הותר לפרסום כי כוכב הרשת אלעד לוי, בן 25 ממעלה אדומים, חשוד בעבירות מין ואונס של כמה נשים, חלקן בעודן קטינות. נציג המשטרה מסר כי "מדובר בפרשת מין סבוכה וחמורה, על פי החשד ביצע עבירות מין תוך כדי שהוא מנצל את מעמדו החברתי, גילו והשפעתו במדיה החברתית. מדובר במשפיען וידוען שלפי דעתי אין מישהו מהנוער שלא מכיר את שמו. לכן השפעתו ניכרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully