וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עזב עד שהאחרון הובא לקבורה": מתנדב זק"א נבחר להשיא משואה ביום העצמאות

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 2:48

ב-7 באוקטובר ערן קוזחי קיבל את האחריות על מחנה "שורה" ומאז עשה לילות כימים למען זיהוי החללים שהובאו לשם. מנכ"ל זק"א צבי חסיד: "מייצג את פניו היפות של הארגון העוסק בקשה שבמלאכות". מפקד זק"א חיים נוגלבלט: "התנדב בשקט ובענווה וראה בזה שליחות לאומית"

בווידאו: מתנדבי זק״א תל אביב משתפים על היום ההוא, השבת השחורה, הנוראית 06.03.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה לצד מתנדבת זק"א ירושלים, נורית כהן, ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. משואת כוחות ההצלה המשותפת לארגוני מגן דוד אדום, איחוד הצלה, כבאות והצלה וארגוני זק"א.

מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, 8 במאי 2024. זק"א
מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, 8 במאי 2024/זק"א

קוזחי הוא ראש צוות הרצליה ואחראי משימות מיוחדות בארגון. מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר, ערן קיבל אחריות על ניהול מחנה "שורה" האזרחי מטעם ארגון זק"א תל אביב ומשרד הפנים. הוא נטש את ביתו ועבודתו כקבלן, ובמשך חודשים ארוכים שהה במקום יום ולילה, ימי חול ושבת, ועסק במלאכת זיהוי החללים. בנוסף, ריכז את ניהול מערך הזיהוי והקבורה מול המשטרה, אנשי הרבנות הצבאית, משרד הפנים, והמשרד לשרותי דת.

לא אחת, נמצא ערן ישן שינת ארעי סמוך לחללים מרוב עבודה סביב השעון. עמד ברגישות רבה מול משפחות שאיבדו את יקיריהם וטיפל באופן אישי באלפי ממצאים שהובאו מהשטח בדרום הארץ ברגישות ובאחריות עצומה. בשירותו הצבאי משמש ערן כמודיע נפגעים במערך של צה"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, 8 במאי 2024. זק"א
מתנדב ארגון זק"א תל אביב, ערן קוזחי, נבחר להשיא משואה ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, 8 במאי 2024/זק"א

מנכ"ל זק"א צבי חסיד: "ערן קוזחי, זכה בהדלקת המשואה בצדק, מעטים האנשים שתרמו תרומה אישית לאורך כל כך הרבה זמן והקדישו את כל מעייניהם למען כבוד חללי המלחמה. ערן מייצג את פניו היפות של הארגון, העוסק בקשה שבמלאכות, בצנעה ובענווה, לא עזב את המשימה עד שאחרון שקי הממצאים יזוהה ויובא לקבורה".

מפקד זק"א חיים נוגלבלט: "ערן קוזחי הוא מתנדב ערכי המהווה סמל ודוגמה אישית לנתינה מעוררת השתהות למען הזולת. ערן עסק בליבת הזוועות מאז ה-7 באוקטובר ועד לימים אלו מתרוצץ בארץ לאורכה ולרוחבה למען כבוד החללים, מבצע משימות רבות נוספות הרחוקות מעיני הציבור, בשקט ובענווה ורואה בזה שליחות לאומית וערכית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully