וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל נהרג במפעל בטון ברמלה - מנהליו עוכבו לחקירה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 9:37

הפועל, עובד זר מהודו בשנות ה-40 לחייו, נהרג לאחר שנפצע מחפץ כבד במפעל בטון בעיר. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירה מצא אותו ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית - ונאלץ לקבוע את מותו. לאחר מכן, שוטרים שהגיעו למפעל עיכבו לחקירה את שני מנהלי העבודה של המפעל

טרגדיה באשדוד: פועל נהרג בקריסת פיגומים. 27 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עובד זר בשנות ה-40 לחייו נהרג הבוקר (חמישי) במפעל הבטון שבו עבד, באזור התעשייה נשר ברמלה. הפועל נפצע מחפץ כבד במהלך העבודה במפעל, וצוות מגן דוד שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

לאחר דיווח המקרה, שוטרי תחנת רמלה הגיעו לזירה ועיכבו לחקירה שני מנהלי עבודה של המפעל, נוסף על כן, זומן גם נציג משרד העבודה לבירור.

חובש מגן דוד אדום, טל סיני סיפר כי "חברנו לפועלים בכניסה למפעל והם הובילו אותנו לבפנים, שם ראינו גבר כבן 40 שוכב בסמוך לחפץ כבד ממנו נפגע. הפועל היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. לאחר ביצוע בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

דיווח על פועל  שנהרג כתוצאה מקיר שנפל עליו באתר בניה. זק"א
לאחר מות הפועל, שני מנהליו עוכבו לחקירה. פינוי גופת פועל שנהרג מנפילת קיר בחודש אפריל האחרון/זק"א

מוקדם יותר היום, נפצע באורח קשה פועל זר, לאחר שנפל מגובה של כעשרה מטרים באתר בנייה בהרצליה. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם עם חבלת ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully