וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערים הידראוליים ו-270 דונם למעבר הסחורות: עבודות ההכנה למזח ההומניטרי בעזה

27.4.2024 / 20:00

בשבועות האחרונים ביצעו גורמי הנדסה ולוגיסטיקה בצה"ל ובמשרד הביטחון עבודות הכנה נרחבות לקליטת המזח הימי המוקם על ידי ארה"ב, שדרכו יועבר הסיוע ההומניטרי לעזה. זרוע הים תאבטח את הכוחות במשימת הסיוע

עבודות ההכנה הנרחבות לקליטת המזח הימי לסיוע ההומינטרי בעזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל מסר שעבודות ההכנה הנרחבות של צה"ל ומשרד הביטחון לקליטת המזח הימי לסיוע הומניטרי בעזה ממשיכות. בשבועות האחרונים בוצעו עבודות לקליטת המזח הימי וארגון האזור לסיוע הומניטרי בעזה. העבודות החלו בסדנה משותפת עם האמריקנים, ששימשה בסיס תכנוני לתחילתן, ובוצעו על ידי האגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, בהובלת פיקוד הדרום בצה"ל, מערך ההנדסה, מתאם פעולות הממשלה בשטחים. כל זאת בליווי ומעטפת לוגיסטית של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ובשיתוף פעולה עם צבא ארה"ב.

עבודות ההכנה הנרחבות של צה"ל ומשרד הביטחון לקליטת המזח הימי לסיוע הומניטרי בעזה. דובר צה"ל
עבודות ההכנה הנרחבות של צה"ל ומשרד הביטחון לקליטת המזח הימי לסיוע הומניטרי בעזה/דובר צה"ל

שטח הפרויקט משתרע על כ-270 דונם המיועדים לתפעול ומעבר הסחורות בהיקף רחב לשטח. בנוסף, נבנת מערכת שערים הידראולית הנשלטת מרחוק ,ומאפשרת גמישות מבצעית ולוגיסטית, ונעשות עבודות חשמל נרחבות לתמיכת המתקן ולקליטת אמצעים ימיים ויבשתיים.

המזח הצף מוקם על ידי האמריקאים ויחובר לחוף, דרכו יועבר הסיוע ההומניטרי. זרוע הים תאבטח את הכוחות במשימת הסיוע ההומניטרי במרחב הימי משלב הגעת הסד"כ הימי ועד סיום המבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully