וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקר את הצעירה בגבה - ונמלט עם הסכין: תיעוד חדש של פיגוע הדקירה ברמלה

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 14:37

בתיעוד ניתן לראות את החשוד רודף אחרי הצעירה ברחוב הרדוף ודוקר אותה בחוזקה בגבה. בעוד שהיא נופלת על הקרקע, הוא נמלט מהמקום - וממשיך לרוץ למרחק של קילומטר כשהוא אוחז את הסכין בידו. בהמשך, הוא נלכד ונוטרל על ידי אזרח שנשא נשק | צפו

תיעוד של פיגוע הדקירה ברמלה, 27 באפריל 2024/דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל פרסמה היום (שבת) תיעוד חדש של פיגוע הדקירה שאירע אמש ברחוב הרדוף ברמלה - בו נפצעה באורח קשה צעירה כבת 19. בתיעוד ניתן לראות את החשוד רודף אחרי הבחורה ודוקר אותה בחוזקה בגבה. בהמשך הוא נמלט בריצה מהמקום למרחק של כקילומטר כשהוא אוחז את הסכין בידו.

לאחר מכן, ברגע שלא נראה בסרטון, החשוד נוטרל ונותר ללא רוח חיים על ידי אזרח שנשא אקדח אישי.

במשטרה הדגישו כי "על מנת להעמיד דברים על דיוקם ומניעת הטעיית הציבור, חקירת אירוע הדקירה אתמול ברמלה, מנוהלת על ידי היחידה המרכזית של מחוז מרכז בשת"פ השב"כ - כשבניגוד לפרסומים שונים וחסרי אחריות ברשת, אין מעורבים נוספים באירוע או חשודים שטרם נתפסו. החקירה נמשכת לבחינת הרקע והנסיבות".

תיעוד של פיגוע הדקיררה ברמלה, 27 באפריל 2024. דוברות משטרת ישראל
תיעוד של פיגוע הדקיררה ברמלה, 27 באפריל 2024/דוברות משטרת ישראל

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה, פינו את הצעירה לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשמצבה קשה. בבית החולים מסרו לאחר מכן שהצעירה הועברה לטיפול בחדר טראומה ומצבה קשה אך יציב.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי: "הגענו למקום במהירות, ראינו צעירה כבת 18 כשהיא בהכרה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון. ביצענו חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שהיא בהכרה ומצבה מוגדר קשה".

הצעירה איננה תושבת העיר וככל הנראה באה להתארח ברמלה אצל משפחתה. היא נדקרה בגבה. אזרח שנכח במקום הבחין באירוע ונטרל את הדוקר. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
השר בן גביר ומפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון בזירת הפיגוע ברמלה , 26 באפריל 2024. ארז הראל
השר בן גביר ומפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון בזירת הפיגוע ברמלה , 26 באפריל 2024/ארז הראל

בן גביר אמר: "אני קודם כל מאחל רפואה שלמה לפצועה. אני רוצה להגיד שאחרי השיחה עם הגיבור שירה, קרה לי אחד הרגעים הכי מרגישם שלי, כי שמעתי ממנו שהוא קיבל את הנשק לפני 4 חודשים במסגרת הרפורמה. האירוע הזה מוכיח שנשק מציל חיים". לאחר שעזב את הזירה, עשה השר תאונה בצומת בעיר.

דקות אחדות לפני התאונה שוחח בן גביר עם האזרח שניטרל את הדוקר. האזרח סיפר כיצד ירה בדוקר תוך ניסיון להימנע מלפגוע בעוברי אורח. הוא גם הודה שחשש לעשות זאת, בשל הסיכון לאחריות משפטית. "יש מדיניות אחרת עכשיו", אמר בן גביר.

לדרי השר, "יש רגעים... הותקפתי על המדיניות הזאת, ויש תביעות בבג"ץ נגדי. ויש רגע שבו אני אומר שזה הכל שווה. מרגש. פשוט מרגש. אני מתרגש כי באמת, זה שווה הכל. אתה הצלת חיים של אנשים. שווה להביא את הרפורמה הזאת רק בשבילך, בשביל האירוע הזה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully