וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחסום דרדל'ה": לקראת ההפגנה השבועית, יריעות בד נתלו סביב מעון ראש הממשלה

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 10:42

הפגנות מול מעון ראש הממשלה בקיסריה הן עיניין תדיר, אך אמש הייתה הפעם הראשונה שהמפגינים נתקלו ביריעות האלה, שבסך הכל מונעות מהמפגינים לראות את הבית: "המחסומים האלה נועדו להפריד אותך, נתניהו, מהעם שלך. זה לא יעזור"

שוטר עוצר מפגינה בכוחניות בקיסריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לקראת ההפגנה שנערכה אתמול (שישי) בערב, המשטרה פרסה על המחסומים הסמוכים למעון ראש הממשלה יריעות בד המונעות מהמפגינים לראות את הבית. הפגנות מול מעון ראש הממשלה בקיסריה הן עיניין תדיר, אך אמש הייתה הפעם הראשונה שהמפגינים נתקלו ביריעות האלה. תושבת אור עקיבא, ד"ר יולנדה יבור, המפגינה במקום בקביעות קראה במגפון: "לא הבדים האלה ולא המיליציה הזאת עומדת להגן עליך מפנינו.

"כל המחסומים שנועדו לגדר אותך מפנינו, מבני העם שלך, מפני האזרחים שומרי חוק, לא יעזרו לך כי אנחנו נבוא לשלוף אותך מהבסטיליות שלך", המשיכה. "לא תעזור לך המיליציה שלך ולא יעזרו לך כל המשת"פים שלך, גנץ ואייזנקוט וטרופר, הם לא יעזרו לך כשאזרחים זועמים יבואו ויפילו את המחסומי דרדל'ה האלה. אנחנו לא מפילים אותם עכשיו מתוך כבוד למשטרת ישראל, ומתוך עצה למשטרת ישראל שלא תהפוך למשטרת בן גביר. בנימין נתניהו שרה אשתו המטורללת, אני רוצה להגיד לכם שכולנו ביחד באים אתכם לקחת".

יריעת בד שנתלתה סביב מעון ראש הממשלה. יואב איתיאל
יריעת בד שנתלתה סביב מעון ראש הממשלה/יואב איתיאל

מ"מוקד קיסריה" המארגן את ההפגנות במקום נמסר: "רק אנחנו יכולים להציל את עצמנו. נגיע במוצאי השבת לקיסריה - הכי קרוב ומשפיע עליו. נרעיד בזעם אותו ואת ביתו, עד שננצח את מי שקם עלינו לכלותינו".

בין הנואמים הצפויים במקום במוצ"ש גם תת-אלוף במיל', נחמיה דגן, בעל עיטור המופת, לשעבר מפקד טייסת וקצין חינוך ראשי של צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully