וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר טיפולי הסרטן: המלך צ'רלס יחזור למלא את תפקידו בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 21:00

ארמון בקינגהאם הודיע שהמלך יחזור לתפקד, ושהצוות הרפואי של המלך מעודד מהתקדמותו. בשבוע הבא הוא עתיד לבקר עם המלכה קמילה במרכז לטיפול בסרטן, וישוחח עם אנשי רפואה ועם מטופלים, כשביוני הוא צפוי לארח את קיסר וקיסרית יפן בביקור ממלכתי

כותרות העיתונים בבריטניה על מחלת הסרטן של המלך צ'ארלס/רויטרס

צ'רלס מלך בריטניה יחזור בשבוע הבא לתפקידו, אחרי שעבר טיפולים נגד מחלת הסרטן. כך הודיע הערב (שישי* ארמון בקינגהאם. עוד נמסר כי לא ידוע עדיין כמה זמן יימשכו הטיפולים, אך הצוות הרפואי של המלך מעודד מהתקדמותו. כמו כן, המלך, שמעודד בעצמו מחזרתו לתפקוד, צפוי לארח ביקור ממלכתי של משלחת מיפן בחודש יוני.

בסוף חודש ינואר פורסם שהמלך עבר טיפול בבלוטת הערמונית, ואושפז בבית החולים. בתחילת פברואר פרסם הארמון הודעה שצ'רלס אובחן כחולה בסרטן, ושהוא דחה את קיום האירועים שעל סדר יומו. מאז הוא נעדר מהזירה הציבורית, והופיע שוב ב-31 במרץ, בארמון ווינדזור, משם שלח ברכות לציבור שאיחל לו החלמה מהירה. במקביל נודע גם שקייט, אשתו של יורש העצר וויליאם חלתה אף היא בסרטן.

המלך צ'ארלס לצד המלכה קמילה אחרי שעבר טיפול בערמונית מוגדלת בלונדון, בריטניה, 29 בינואר 2024. רויטרס
המלך צ'ארלס לצד המלכה קמילה אחרי שעבר טיפול בערמונית מוגדלת בלונדון, בריטניה, 29 בינואר 2024/רויטרס

ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם היום (שישי) תמונות חדשות של המלך צ'רלס עם המלכה קמילה. התמונות צולמו מוקדם יותר החודש, ביום הנישואים ה-19 של השניים. בתמונות נראה צ'רלס בן ה-75 הולך יד ביד עם המלכה בגני ארמון בקינגהאם, לבוש בחליפה בהירה, כשהוא נראה נינוח ומחייך.

בהודעת הארמון נאמר שבעקבות השיפור במצבו, "המלך והמלכה יבקרו ביחד במרכז לטיפול בסרטן ביום שלישי, שם הם ייפגשו עם מומחי רפואה ועם מטופלים. הביקור יהיה אירוע ראשון מתוך כמה אירועים שהוד מלכותו ייקח על עצמו בשבועות הקרובים. בנוסף, המלך יארח את הוד מלכותם קיסר וקיסרית יפן לביקור ממלכתי, לבקשת ממשלת הוד מלכותו. עם התקרבות יום השנה הראשון להכתרה, הוד מלכותם נותרים אסירי תודה על האיחולים שקיבלו מהעולם כולו בעקבות האירועים המשמחים והאתגרים של השנה שחלפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully