וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ישראלי נהרג מירי נ"ט של חיזבאללה להר דב

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 12:29

ההרוג הוא שריף סועאד, מראס אל עין שבגליל. סועאד, נהג משאית, נפגע במהלך עבודתו כשהוביל בטונדות להר דב: "הטיל פגע ישירות בקבינה, חברו שנסע מאחוריו ראה אותו נהרג מול העיניים". סועאד נשוי ואב ל-2 ילדים. בתגובה לשיגור צה"ל תקף מהאוויר יעדי חיזבאללה בדרום לבנון

עשרות תשתיות טרור הותקפו בדרום לבנון/דוצ

תושב ראס אל עין שבגליל, שריף סועאד בן ה-35, נהרג הלילה (שישי) מירי הנ"ט שבוצע על ידי חיזבאללה לעבר הר דב. סועאד, נהג משאית, נפגע בעת פעילות תשתית באזור, וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

אדהם סועאד, יו"ר הוועד המקומי בכפר ראס אל עין ובן דודו של שריף, סיפר ששריף, שעבד כנהג משאית בחברת הנמל החדש, הוביל הלילה בטונדות להר דב. "הוא נפגע מטיל נ"ט שפגע ישירות בקבינה. מותו נקבע במקום. גם אני נהג משאית וחלק מהעבודה שלנו נעשה במקומות מסוכנים באזור הצפון, אבל לא ידעתי שהוא נוסע להר דב".

עוד סיפר כי חבר של שריף, מכפר סלאמה השכן, נסע מאחוריו ו"ראה את הכל". "הוא ראה את שריף נהרג לו מול העיניים והוא לא יכול היה להציל אותו. הוא עדיין בהלם.

שריף נשוי לענוד ואב לשני בנים, תיים ואיאן, בני 6 ו-7. בכפר שלו חיים גם הוריו, שלושה אחיו ושלוש אחיותיו. רק לפני חצי שנה סיים לבנות את ביתו החדש. בצבא שירת כנהג תובלה. הוא יקבר בראס אל עין, כפר שנמצא בוואדי צלמון ושייך למועצה האזורית משגב. מועד ההלויה עדיין לא ידוע.

שריף סועאד, מהכפר ראס אל עין שנהרג מטילי נ"ט בהר דב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שריף סועאד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אדהם נשוי לאחותו של חלל צה"ל, עומאר סועאד, שב-7 באוקטובר 2000 נהרג בהר דב וגופתו נחטפה ללבנון ע"י חיזבאללה יחד עם גופותיהם של עדי אביטן ובני אברהם, שהיו איתו ביחד בסיור בהר דב. גופות השלושה הוחזרו לישראל בעסקת חילופי שבויים בתחילת שנת 2004.

"אני מכיר את השכול מקרוב ועצוב לי על משפחתו של שריף - אשתו, ילדיו, הוריו ואחיו שהצטרפו למשפחת השכול", אמר אדהם. "אנחנו נמצאים בתקופה קשה ואני מתפלל שהמלחמה תיגמר ושלא יהיו לנו עוד הרוגים", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תקיפות צה"ל בדרום לבנון
24 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תקיפות צה"ל בדרום לבנון, לפני יומיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך הלילה זוהו שני שיגורי נ"ט שחצו מלבנון לעבר אזור הר דב. בתגובה לכך, תקפו כוחות צה"ל בירי ארטילרי וטנקים את מקורות הירי. כמו כן זיהו הכוחות ותקפו משגר במרחב שבעא באמצעות ירי טנקים.

בהמשך תקפו מטוסי קרב תשתית טרור של חיזבאללה באזור כפר שובא, ומבנה צבאי של הארגון באזור מרכבא שבדרום לבנון.

חיזבאללה שיגר נ"ט לגליל גם אתמול, אז פגע בבית במושב אביבים, שעלה באש כתוצאה מכך. מוקדם יותר פרצה שריפה בשטח פתוח סמוך ליראון. בתגובה לירי, תקף צה"ל שורה של יעדים של חיזבאללה בלבנון, כשקולות נפץ עזים נשמעו גם בתוך שטח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully