וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו חייב ללכת - וראש הממשלה הבא חייב להיות ליברמן

שמעון שבס

עודכן לאחרונה: 20.4.2024 / 6:57

האיש עם המבטא הרוסי הכבד וההחלטי, שבצעירותו היה סבל בשדה התעופה והתיישב בנוקדים - הוא זה שאומר את מה שרבים בישראל חושבים. ליברמן מייצג גוונים שונים וטובים של הישראליות - חלוציות, מסורת, נחישות ונחרצות; והוא אחד משלנו

בווידאו: יו"ר ישראל ביתנ ו בריאיון לאל שלו בתוכנית סופ"ש שלו/צילום סטילס ראובן קסטרו

אין מנוס. הממשלה הנוכחית והעומד בראשה חייבים לסיים את תפקידם מיד. האיש שייבחר לראשות הממשלה חייב להיות אמין, חזק ויודע דבר או שניים על ניהול מדינה. חווינו אסון לאומי גדול, ועדיין נמצאים בדרך ללא מוצא. העם זקוק למנהיג אמיתי שמדבר בשפה ברורה, חדה ללא גמגומים, וייחלץ את העם מהסיוט המתמשך מזה שנים.

האיש הוא ליברמן. האיש עם המבטא הרוסי הכבד וההחלטי, שבצעירותו היה סבל בשדה התעופה ושומר במועדון סטודנטים; התחתן עם "עולה חדשה" שומרת מסורת, והתיישב ביישוב נוקדים במדבר יהודה. ליברמן מייצג גוונים שונים וטובים של הישראליות - חלוציות, מסורת, נחישות ונחרצות; והוא אחד משלנו.
הדרך הפוליטית שלו חצתה אינספור תפקידים - כשר ביטחון, חוץ, אוצר, אנרגיה, תחבורה ותשתיות לאומיות ומנכ"ל משרד ראש הממשלה. הוא "חווה על בשרו" את המשימה הלאומית מאחורי הקלעים, ומכיר את חולשותיה וחוזקותיה; ומכאן סביר להניח שיצליח לנהל מנגנון שירכיב את הממשלה.

דברי האמת שהשמיע ליברמן לפני שנים, ללא אוזן קשבת של ראש הממשלה, התריעו מפני סכנת החמאס בעזה. הוא זה שתיאר את תרחיש האסון בפני ראש הממשלה והקבינט, שלדאבוננו הרב התממש ב־7 באוקטובר. כאיש אחראי הוא לא שלף את המסמך שכתב לפני כ־6 שנים, כיוון שהיה סודי ונשלח רק לראש הממשלה. כיום הוא מחזיק בהחלטה שלא לפרסמו, אבל המסמך עתיד לככב בוועדת החקירה הממלכתית.

ליברמן אומר את הדברים שצריכים להיאמר - חד וישיר. הוא זה שאומר את מה שרבים חושבים, שנתניהו הוא אסון לאומי, אסון היסטורי, מחריב והורס את העם ואת מדינת ישראל.

אביגדור ליברמן. ראובן קסטרו
אביגדור ליברמן/ראובן קסטרו

האיש הזה, על יתרונותיו ועל חסרונותיו, הוא זה שחייבים לבחור בו לעמוד בראש ממשלת ישראל. אני איש מפלגת העבודה, יד ימינו של יצחק רבין, יודע מנהיגות מהי; וחושב שאזרחי ישראל נקלעו למצב שבו ליברמן ו"ישראל ביתנו" חייבים להנהיג את מדינת ישראל. המפלגה חייבת לפתוח את שעריה ולהיות מפלגה ותנועה לאומית; לא ימין ולא שמאל; מפלגה שבשורותיה יהיו אנשי ביטחון מנוסים, מנהלים אחראיים, אנשי חברה והתיישבות, וכן, נציגי עולים חדשים. עם הרבה ידע והרבה ניסיון. כמו ממשלת צללים. לכולם מגיע ייצוג בכנסת. ליברמן הוא דמות מפתח, ומסוגל למנף מערך ממשלתי מגוון שכל חלק ממנו מייצג פן אחר בחברה הישראלית.

האנשים ברשימת ליברמן לכנסת ולממשלה יהיו כאלה שמוכנים למסור את נפשם לטובת החברה הישראלית, ולדאוג לביטחונם של האנשים הטובים כל כך שחיים כאן. אנשים שחותרים לשוויון זכויות לצד חובות בין בנות ובני הארץ; ועל בסיס זה יתקנו את המעוות, ויחלקו את המשאבים באופן הגיוני ונכון; ללא תשלומים קואליציוניים מלוכלכים.

אין מנוס. האלטרנטיבות הקיימות בראש המפלגות חסרות את המרכיבים ההכרחיים להנהגה. אנחנו מוכים מאסון נוראי שהתרחש עלינו. חייבים להתאושש ולהיות חברה שראויה לנרצחים, לנופלים, לחטופים ולאלפי פצועים שלעולם יחיו עם פצעי ה־7 באוקטובר. אנחנו חייבים לעצמנו מדינה אחרת, כזו שראויה לילדינו ולנכדינו; ולכן חייבים ללכת לבחירות - עכשיו. החלטתי לתמוך בליברמן לראשות ממשלת ישראל, ואני מבקש מכל חבריי ומכריי לעזור ולהתייצב.

הכותב הוא איש עסקים ויועץ פוליטי, כיהן כמנכ"ל משרד רה"מ בכהונתו השנייה של ראש הממשלה יצחק רבין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully