וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אדם הצית את עצמו ליד בית המשפט בו נערך משפטו של טראמפ

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 21:16

רשת CNN דווחה שאדם הצית את עצמו במנהטן, ליד בית המשפט שבו נערך המשפט הפלילי של הנשיא לשעבר, באשמת הסתרת דמי השתיקה ששילם לכאורה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס. "יש ריח של בשר חרוך באוויר", דווחו שדרני הרשת. המניע למעשה עדיין לא ברור

דונלד טראמפ על ישראל, בריאיון בפוקס ניוז/מעריב
הזירה שבה אדם הצית את עצמו ליד בית המשפט בו נערך משפטו של טראמפ, 19 באפריל 2024. רויטרס
הזירה שבה אדם הצית את עצמו ליד בית המשפט בו נערך משפטו של טראמפ, 19 באפריל 2024/רויטרס

אדם הצית את עצמו הערב (שישי) ליד בית המשפט בניו יורק, שם מתקיים משפטו הפלילי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כך דיווחה רשת CNN. האיש קיבל טיפול רפואי ונלקח מהמקום על גבי אלונקה. נסיבות המעשה לא ברורות. ברשת דווח שבאוויר עמד ריח של בשר חרוך. גורמי החירום בניו יורק מסרו שלא ברור המניע למעשה.

טראמפ במשפטו בניו יורק, 19 באפריל 2024. רויטרס
טראמפ במשפטו בניו יורק, 19 באפריל 2024/רויטרס

היום הסתיים הליך בחירת המושבעים במשפט הפלילי בעניין דמי ההשתקה של טראמפ לכוכבת פורנו. כעת יכולים פרקליטי ההגנה והתביעה לשאת את נאומי הפתיחה שלהם, והם צפויים לעשות זאת בשבוע הבא. 12 המושבעים ישקלו את הראיות במשפט הפלילי הראשון בהיסטוריה של נשיא לשעבר. חבר המושבעים מורכב משבעה גברים וחמש נשים. טראמפ מואשם בכך שהסתיר תשלום של 130 אלף דולר שהעביר פרקליטו לשעבר מייקל כהן לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס לפני הבחירות ב-2016, כדי למנוע ממנה לפרסם את העובדה שהיה ביניהם קשר מיני עשר שנים קודם לכן. טראמפ כפר ב-34 סעיפי אשמה של זיוף מסמכים עסקיים, והכחיש שהיה לו קשר עם דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד. טראמפ עומד לדין בשלושה משפטים פליליים נוספים, אבל זה המשפט היחיד שיתקיים בוודאות לפני מועד הבחירות. גם אם יורשע, הוא יוכל להיבחר לתפקיד ולכהן כנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully