וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל הסברה ישראלי הותקף בהפגנה פרו פלסטינית בארה"ב

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 9:27

בתיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות נראה יוסף חדאד מותקף באגרופים במהלך ההפגנה בניו יורק. "התוקף היה עם פנים חשופות ורגע לפני התקיפה הוא דאג לכסות את פניו ומיד אחרי זה ברח. פחדן!". שיתף. "הגשתי תלונה והוא ייעצר בזמן הקרוב", הוסיף

יוסף חדד הותקף באגרופים בהפגנה בניו יורק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעיל ההסברה הערבי-ישראלי, יוסף חדאד, הותקף אמש באגרופים במהלך הפגנה פרו פלסטינית בניו יורק. המשטרה שהייתה במקום עצרה את אחד המפגינים. התוקף עצמו מבוקש לחקירה.

"זה התוקף שלי - עיסא, בן 31 מניו יורק", שיתף חדאד, "במשך ההפגנה הוא היה עם פנים חשופות ורגע לפני התקיפה הוא דאג לכסות את הפנים ומיד אחרי זה ברח. פחדן! חשב שלא נגיע אליו, הוא ניסה להסוות את עצמו וחסם את הרשתות החברתיות שלו, שמלאות בתכני הסתה אנטי ישראלים אבל הגשתי תלונה והוא ייעצר בזמן הקרוב", הוסיף.

מפגין פרו פלסטיני דוחף את יוסף חדאד בהפגנה בניו יורק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מפגין פרו פלסטיני דוחף את יוסף חדאד בהפגנה בניו יורק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש אוגוסט 2023, חדאד, ערבי-נוצרי, נכה צה"ל ממלחמת לבנון השנייה, הותקף מילולית ופיזית בעת שעלה לטיסה של חברת "fly Dubai" האמירתית עם בני משפחתו. לדבריו, הוא הותקף על ידי ערבים ישראלים שזיהו אותו. כתוצאה מהאירוע, אמו נפצעה קלות בידה. בעקבות התקרית, הטיסה התעכבה, משטרת דובאי הוזעקה למקום, וכמה נוסעים הורדו מהמטוס ועוכבו לחקירה. "תקפו אותנו רק בגלל מי שאני, בגלל הדעות שלי והעשייה שלי למען מדינת ישראל", כתב חדאד בפוסט שפרסם ברשתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully