וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפר שהוא "תורם לחיילים בעזה" - ועקץ הון עתק עם כרטיסי אשראי שגנב

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 14:57

החשוד, עבריין מוכר מהשרון, התקשר לפיצרייה וטען כי הוא מעוניין להזמין עשרות מגשים עבור חיילי צה"ל, כהוקרה על פעילותם במלחמה. המקרה הזה הוביל למשעול של עשרות הונאות שביצע החשוד בעסקים בכל הארץ, עם כרטיסי אשראי גנובים

אוגדה 91 השלימה תרגיל רחב היקף בזירה הצפונית תורגלו תרחישי התקפה והגנה/דוצ

סיפר שהוא תורם כסף לחיילים בעזה - ועקץ חצי מיליון שקלים: בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של חיים מהרבנד בחשד לעבירות הונאה בשווי מוערך של כחצי מיליון שקלים, תוך ניצול רצון הציבור לסייע לחיילים בתקופת המלחמה.

חקירת הפרשה החלה לפני כמה חודשים, כשהתקבלה במשטרה תלונה מפיצרייה במרכז ירושלים. מהתלונה עלה כי המקום נעקץ על ידי החשוד, שהתקשר וטען כי הוא מעוניין להזמין עשרות מגשי פיצה עבור חיילי צה"ל, כהוקרה על פעילותם במלחמה. לאחר זמן קצר, הוא צלצל שוב למקום העסק וביקש להוסיף על כך גם תרומה כספית ללוחמים. סך ההזמנה עמד על עשרות אלפי שקלים.

עצור אזוק. דוברות משטרת ישראל
עצור אזוק/דוברות משטרת ישראל

המקרה הזה הוביל את חוקרי התלונה למשעול של עשרות הונאות שביצע החשוד בעסקים בכל רחבי הארץ למשל, פעם בה הזמין משקאות חריפים באמצעות עשרות אלפי שקלים נוספים. על פי החשד, העבריין השיג את פרטי התשלום השונים מאנשים עימם יצר קשר שבפניהם התחזה לנציג חברת אשראי.

אמש, החשוד אותר בבית מלון באשדוד והוא נעצר לחקירה ביחידת ההונאה שבירושלים. החשוד, התחזה בעבר לבנה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, והונה אנשי עסקים בעשרות אלפי שקלים. במקרה נוסף עקץ בעלי חנויות באזור הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully