וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הורה על שחררו של אלעד לוי בתנאים מגבילים

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 10:13

לוי שוחרר למעצר בית ל-12 ימים ונאסר עליו להתקרב למעורבים בפרשה וליצור עימם קשר. עם זאת, יורשה לצאת להתאווררויות קצרות מביתו בתיאום עם המשטרה. השופט בנימין הירשל דורון ציין בהחלטתו בדיון הקודם: "קשה לעצום את העיניים לקשיים שניתן להבחין בהם בחומר החקירה"

אלעד לוי שוחרר למעצר בית/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב הורה הבוקר (חמישי) על שחרורו של אלעד לוי למעצר בית של 12 ימים תחת תנאים מגבילים של הרחקה ואי יצירת קשר עם מעורבים בפרשה. ההחלטה הגיעה בעקבות הסכמה בין חוקרי המשטרה לסניגורו של לוי, עו"ד שי שורר. במהלך מעצר הבית, לוי יורשה לצאת להתאווררויות קצרות מביתו בתנאי שזה בתיאום עם המשטרה. נגד לוי הוגשו שמונה תלונות לפיהן הוא ביצע בהן עבירות מין ואף אונס. חלק ממגישות התלונה היו קטינות בעת אירוע התקיפה המינית לכאורה.

עו"ד שי שורר שמייצג את לוי הגיב בסוף הדיון: "כפי שאמרנו ביום הראשון בתיק הזה, מדובר בתיק חלש שבעיקרו בנוי על בלימת השחרור שהיה צפוי וראוי. אכן היום אלעד לוי שוחרר לביתו, יעשה את החג בחיק משפחתו. אני חושב שזה האיזון הראוי לתיק הזה".

אלעד לוי. אינסטגרם, צילום מסך
אלעד לוי/צילום מסך, אינסטגרם

בדיון הקודם הוחלט להאריך את מעצרו של לוי בחמישה ימים ולא בשמונה ימים כפי שביקשה המשטרה. השופט בנימין הירשל דורון ציין שקיימים קשיים ראייתים בתיק ולאחר שיערכו עימותים בין לוי לבין כל המתלוננות עד לדיון שיתקיים היום, יש לבחון את שחרורו לחלופת מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully