וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מקלט מתקדם נגד טילים: בני הזוג נתניהו שהו בסופ"ש בבית מקורבם המיליארדר

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 20:59

ראש הממשלה ורעייתו שהו בווילת היוקרה של סיימון פאליק בירושלים, בה התגוררו בתחילת המלחמה. על פי דיווחים, ברקע החשש מתגובה איראנית לחיסול הבכיר בדמשק, קיים בבית מקלט מתקדם נגד טילים. גורמים בסביבת נתניהו אישרו לוואלה כי הוא לן שם, מלשכתו לא נמסרה תגובה

נתניהו מאותת לאיראן מבסיס חיל האוויר: "נערכים גם לתרחישים של אתגרים מזירות אחרות"/- רועי אברהם / לע״מ, בן פרץ / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה שהו בסוף השבוע בבית משפחת המיליארדר סיימון פאליק בירושלים. מדובר בווילת יוקרה בשכונת תלפיות בירושלים, שבני הזוג נתניהו משתמשים בה לפרקים בשנים האחרונות, ובה, כך לפי דיווחים, ישנו מקלט מתקדם נגד טילים.

בתחילת המלחמה משפחת נתניהו עברה להתגורר בבית משפחת פאליק, וחילקה את זמנה בין הבית הזה למעונם הפרטי בקיסריה, אך בחודשים האחרונים הם שבו להתגורר בדירתם ברחוב עזה. בסוף השבוע, ברקע החשש מתגובה איראנית לחיסול הבכיר בדמשק, דיווח עיתונאי "הארץ" אורי משגב כי בני הזוג נתניהו חזרו לשהות בוילה בתלפיות, וגורמים בסביבת נתניהו אישרו לוואלה! כי ראש הממשלה לן שם אמש. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה לפניית וואלה.

צילום ביתו של סיימון פאליק. מיליארדר שמשפחת נתניהו לנה אצלו בירושלים 29 בנובמבר 2021. רוני כנפו
ביתו של פאליק/רוני כנפו

סיימון פאליק הוא בן לאחת ממשפחות התורמים האמריקניות הגדולות ביותר בקריירה של נתניהו, ואחד ממקורבי המשפחה. כפי שנחשף לראשונה בוואלה ב-2021, נתניהו ומשפחתו החלו להשתמש בתדירות בבית משפחת פאליק לאחר שהחל לשמש כראש אופוזיציה ופינה את המעון הרשמי ברחוב בלפור שנמצא מאז בשיפוצים שטרם הסתיימו. גם בנו הבכור של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שמתגורר כעת במיאמי בארהב, מתאכסן בדירה שבבעלות המיליארדר המקורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully