וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בן 67 נתפס כשהוא נוהג בפעם ה-14 ללא רישיון, והפעם באוטובוס

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 17:45

שוטרי התנועה בירושלים עצרו את הנהג, תושב מזרח ירושלים, כשהוא נוסע בכביש מס' 1 לעבר מעלה אדומים. לאחר בדיקה התברר שרישיונו נפסל בשנת 2019 למשך עשר שנים, והוטלו עליו עונשי מאסר על תנאי. המשטרה: "מקומו של הנהג מאחורי סורג ובריח לתקופה ארוכה"

גבר בן 67 נוהג באוטובוס בפעם ה-14 ללא רישיון, 24 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

בלשי התנועה בירושלים עצרו הבוקר (חמישי) אוטובוס בכביש מס' 1 שבו נהג גבר בן 67 בפעם ה-14 ללא רישיון נהיגה. רישיון הנהיגה של העבריין, תושב מזרח ירושלים, נפסל למספר שנים, והוא נשפט לעונשי מאסר על תנאי בגין עבירות דומות.

בלשי היחידה הבחינו בנהג כשהוא נוסע לכיוון מעלה אדומים. הם עצרו את האוטובוס בצד הדרך, ואז גילו שהנהג, תושב ראס אל עמוד, הוא פסול לנהיגה על ידי בית המשפט לתעבורה מאז מאי 2019 לתקופה של עשר שנים. מהמשטרה נמסר שכל העונשים שהוטלו עליו במשך השנים לא מנעו ממנו לשוב ולנהוג, תוך סיכון הנוסעים בכביש. הוא הועבר לחקירה ביחידת התנועה של ירושלים. בהמשך הוא יובא בפני בית משפט השלום לשם הארכת מעצרו. פעולות החקירה נגדו נמשכות, ובמשטרה מעריכים שיוגש נגדו כתב אישום.

"לא חוזר למוטב"

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, מסר: "מדובר בנהג שעל אף גילו, פעם אחר פעם נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה, ובניגוד לפסילה ממושכת מאוד שהושתה על ידי בימ"ש תעבורה בשנים האחרונות, ולאחר שריצה עונש מאסר בפועל בעניין זה. כל אלו לא הביאו את הנהג לחזור למוטב והוא ממשיך לנהוג ללא רישיון, בפסילה תוך סיכון ממשי לציבור משתמשי הדרך. במקרה זה, הרי שאין ספק שמקומו של הנהג מאחורי סורג ובריח לתקופה ארוכה, במטרה להרחיקו מהכביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully