וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחר דיווח על פיגוע נוסף - שהתבדה: תאונת דרכים במחסום בבקעת הירדן, פצוע במקום

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 13:53

נהג חשוד פרץ את מחסום הבקעה לאחר שסירב להיבדק על ידי הלוחמים במקום. הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון - זמן קצר לאחר שנמלט. לא היו נפגעים

תיעוד פיגוע הירי לעבר אוטובוס תלמידים/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, הצלה ללא גבולות

תאונת דרכים בבקעת הירדן: נהג חשוד פרץ היום (חמישי) את מחסום הבקעה שבכביש 90, לאחר שסירב להיבדק על ידי הלוחמים שאיישו את המקום. הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון - זמן קצר לאחר שנמלט מהמקום. לא היו נפגעים באירוע.


הבוקר, כמה בני אדם נפצעו לאחר שמחבל פתח באש לעבר אוטובוס ממוגן להסעת תלמידים וכלי רכב נוספים שנסעו בכביש 90. בעקבות כך, נוסע רכב נפצע באורח בינוני, נוסע נוסף באורח קל ונער כבן 13 נפצע קל מרסיסים. החשוד נמלטו מהמקום לאחר הירי - כוחות צה"ל שהוזעקו לאזור פתחו במצוד אחריו. צוות מד"א שהוזעק למקום החל העניק טיפול ראשוני לשלושת הפצועים ופינה אותם לבית החולים הדסה שבירושלים.

זירת הפיגוע בבקעת הירדן. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
זירת הפיגוע בבקעת הירדן/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

"הזניקו אותנו לכניסה לקיבוץ נערן. ראינו רכב עם 2 גברים שנפצעו לדבריהם כשחלפו סמוך לעוג'ה ירו עליהם והם המשיכו בנסיעה עד לכניסה לקיבוץ", חובשת רפואת חירום במד"א ליטל קרואני. "פצוע אחד, גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה עם פגיעות ירי בגפיים התחתונות וגבר שני בן 21 עם פצע ירי ברגל. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של הגבר בן ה-30 בינוניחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח עד קשה והפצוע השני קל".

סמוך למקום פיגוע הבוקר היה פיגוע באוקטובר 1988 שבו נהרגו 5 נוסעי אוטובוס אגד שנסע מטבריה לירושלים. 3 מהנרצחים היו ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully