וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין רומזים: עמדת היועמ"שית בנושא חוק הגיוס - תוצאה של פרישת סער מהממשלה

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 9:07

סגן השר אבי מעוז טען כי עמדתה הצפויה של בהרב מיארה בעד גיוס תלמידי ישיבות הגיעה בעקבות התפטרותו של שר המשפטים לשעבר, שמינה אותה לתפקיד. "מתי היא התהפכה?", אמר בראיון ברדיו "קול ברמה". "כשסער החל את תהליך הפרישה. הוא הפטרון שלה, זה משחק פוליטי מלוכלך"

שר הביטחון יואב גלנט בהצהרה על חוק הגיוס/דוברות משרד הביטחון | צילום: אלעד מלכה

סגן השר אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, טען הבוקר (חמישי) כי עמדתה הצפויה של היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, בסוגיית הגיוס נגד תקצוב הישיבות ובעד גיוסם של תלמידי הישיבות היא תוצאה של פרישת גדעון סער מהממשלה. סער היה שר המשפטים שמינה את בהרב מיארה לתפקיד.

בראיון לרדיו "קול ברמה" אמר מעוז: "היועמ"שית נקטה עמדה פוליטית. היא משחקת משחק פוליטי מלוכלך". מעוז העיד שקרא את מכתבו של מזכיר הממשלה שבו גולל את השתלשלות האירועים מול הייעוץ המשפטי לממשלה. "פתאום היא התהפכה. מתי היא התהפכה? כשגדעון סער התחיל את תהליך הפרישה. פתאום היא מערימה קשיים. גדעון סער הוא הפטרון שלה והיא שיחקה משחק פוליטי מלוכלך. אנחנו עשינו טעות כשנתנו לגדעון סער לפרוש. אסור היה לתת לגדעון סער לפרוש והיו צריכים להכניס אותו לקבינט המלחמה".

אבי מעוז, הכנסת, 13 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
אבי מעוז, הכנסת, 13 בדצמבר 2022/ראובן קסטרו

מעוז נשאל האם אין מקום לחשבון נפש בהתנהלות הקואליציה עצמה במקום להאשים את היועצת המשפטית לממשלה או גורמים אחרים והשיב: "חשבון נפש צריך לעשות כל הזמן. אני חושב שאנחנו בפרשת דרכים קריטית אבל גזירה כלכלית לא הייתה שיקול בלימוד תורה. צה"ל לא רוצה בכלל את החרדים וכל הקמפיין הזה של שיוויון בנטל, נובע רק בשביל להפיל את ממשלת הימין בראשות נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully